Mis on minu uue lepingu number?

Teie Elektrumi lepingu number muutus. Selle saab Elektrumi iseteenindusest järele vaadata - iseteenindusse leiate tee siit või kui vajutate meie kodulehel iseteeninduse nupule, vt pildilt.

Lepingu numbri teada saamiseks saab ka helistada 711 5555 või kirjutada kliendiinfo@elektrum.ee aadressile.

Milliseid roheenergia võimalusi me pakume?

Et anda oma panus keskkonnahoidu ning kasutada 100% taastuvatest energiaallikatest pärinevat elektrit, saate valida Roheline Klõps elektripaketi meie iseteeninduses. Me ei paku biomassist toodetud energiat!

Ligi 60% Latvenergo grupi toodetavast elektrienergiast on pärit taastuvatest energiaallikatest, peamiselt hüdroenergiast. Meil on hea meel olla üks keskkonnahoidlikumaid elektritootjaid Euroopas.

Kui Teie elektrienergia müügilepinguga  on juba varem seotud 100% taastuvenergia sertifikaat, siis selles osas Teie jaoks midagi ei muutu. Teie olemasoleva sertifikaadi haldamisega seotud toiminguid teostab edaspidi Elektrum Eesti ning kõikidest muudatustest teavitame Teid aegsasti ette.

Kui Te ei ole veel rohelise energiaga liitunud, kuid soovite anda oma panuse keskkonnahoidu, siis saate valida Elektrumi iseteenindusest  elektripakett Roheline Klõps. Elektrum väljastab oma tarbijatele POWERED BY GREEN sertifikaadi, mis tõendab, et kasutaja ostab elektrit, mis on 100% pärit taastuvatest energiaallikatest vastavalt päritolutunnistustele Elektrituruseaduse tähenduses.

Kas minu lepingut on vaja pikendada või Elektrumiga uus sõlmida?

Uue lepingu sõlmimine ei ole vajalik! Olemasolev Imatra Elektri leping liigub automaatselt Elektrumile üle - lepingutingimused sellest ei muutu ja arveid esitame täpselt samadel tingimustel. See kehtib ka rohelise elektrienergiaga liitumise ja elektri tagasiostulepingute kohta.

Kellele jääb ettemaks, mille ma Imatrale maksin?

Kui olite enne 1. augusti 2021 Imatra Elektrile maksnud ettemaksu, siis:

  • Kõikide Imatra Elektri võrgupiirkonnas olevatele klientide ettemaks jääb Imatra Elektrile ja kehtib nüüd ettemaksuna võrguteenuste eest.
  • Kõikide teiste võrgupiirkonnas  olevate klientide ettemaks tuleb samuti tagasi küsida Imatra Elektrilt.

Kas ma saan 1 või 2 arvet?

Elektrilevi erakliendina jäi Teie võrguleping endiselt kehtima Elektrilevi OÜ-ga ning alates 1. augustist 2021 saadame Teile ühise arve nii elektri kui võrguteenuse eest.

Elektrilevi ärikliendina jäi Teie võrguleping endiselt kehtima Elektrilevi OÜ-ga, kes samuti edastas teile alates 1. augustist 2021 ka Elektrilevi võrguteenuse arve. Edaspidi saate endiselt eraldi arved võrguteenuse ja elektrienergia eest.

Imatra Elektri võrgupiirkonna klientidele ei ole võimalik elektri ja võrguteenuse ühisarvet väljastada. Elektrilevi on teatanud, et Imatra Elektri võrgupiirkond ühildatakse Elektrilevi võrgupiirkonnaga 2024. aasta alguseks ning pärast seda on elektrimüüjatel võimalik Elektrilevi võrgupiirkonna klientidele ühisarvet väljastada. Anname kindlasti Teile teada, kui täpsem tegevusplaan Imatra Elektri võrgupiirkonna ühildamiseks Elektrilevi piirkonnaga on paigas.


NB! Kui Te ei kuulu ei Elektrilevi ega Imatra võrku, siis alates 1. augustist saate iga kuu alguses 2 arvet – ühe Elektrum Eesti OÜ-lt elektrienergia eest ning teise oma võrguettevõttelt võrguteenuse eest.

Kas ma pean seoses elektrilepingu ületulemisega tellima uue e-arve?

E-arveid uuesti tellima ei pea! Kõik e-arved tulevad automaatselt Elektrumile üle. Elektriarveid saab tasuda ja elektripakette vahetada mugavalt ka meie iseteeninduses.

Iseteenindusse leiate tee siit või kui vajutate meie kodulehel iseteeninduse nupule, vt pildilt.

Kas püsimaksekorraldus tuli automaatselt üle?

Püsimaksekorraldused automaatselt üle ei tule. Püsimakse sõlmimiseks tuleb Teil pöörduda uuesti oma panka.

Kas roheenergiaga liitumine tuli üle?

Kui Teie elektrienergia müügilepinguga  on juba varem seotud 100% taastuvenergia sertifikaat, siis selles osas Teie jaoks midagi ei muutu. Teie olemasoleva sertifikaadi haldamisega seotud toiminguid teostab edaspidi Elektrum Eesti ning kõikidest muudatustest teavitame Teid aegsasti ette.

Kui Te ei ole veel rohelise energiaga liitunud, kuid soovite anda oma panuse keskkonnahoidu, siis valige Elektrumi iseteenindusest elektripakett Roheline Klõps. Elektrum väljastab oma tarbijatele POWERED BY GREEN sertifikaadi, mis tõendab, et kasutaja ostab elektrit, mis on 100% pärit taastuvatest energiaallikatest vastavalt päritolutunnistustele Elektrituruseaduse tähenduses.

Me ei paku biomassist toodetud energiat!

Kust ja kas ma saan tellida Nord Pool elektribörsihinna e-maili teavituse?

Nord Pool elektribörsihinna e-maili teavituse saab tellida meie iseteenindusest. Börsihinna teavitust ei ole vaja uuesti tellida, kui see on juba varasemalt tellitud. Teavituse saamine jätkub automaatselt.

Kas ma pean Nord Pool börsihinna teavituse uuesti tellima?

Börsihinna teavitust ei ole vaja uuesti tellida, kui see on juba varasemalt tellitud. Teavituse saamine jätkub automaatselt.

Vairāk sadaļu