1. Kas Elektrumi Targa Kodu süsteemi installimiseks tuleb paigaldada mingeid erilisi juhtmeid või kaableid?

Ei. Keskseadme jaoks on vaja lihtsalt elektrit ja internetiühendust. Lisaks sellele peab olema võimalik ühendada keskseade võrgukaabli kaudu Teie internetiruuteriga.

2. Kas keskseadet on vaja teiste seadmete kasutamiseks?

Jah, keskseade on vajalik. See on Elektrumi Targa Kodu süsteemi keskne seade, mille kaudu saab kontrollida teisi seadmeid.

3. Mitut Elektrumi Targa Kodu keskseadet on vaja?

Ühe elamu jaoks on vaja ühte keskseadet. See suudab vastu võtta signaale 500 m2 suuruselt territooriumilt. Kui elamu pind on sellest suurem, saab vastuvõtuterritooriumi suurendada lisakeskseadmete abil.

4. Kui palju on võimalik pärast Elektrumi Targa Kodu süsteemi paigaldamist küttekulult kokku hoida?

See sõltub elamust. Tootjate kogemus näitab, et ühe hooaja vältel on võimalik kokku hoida 10–30% küttekulust olenevalt tarbimisharjumustest, hoone elanike elustiilist ja hoone soojapidavusest.

5. Kas Elektrumi Targa Kodu süsteemi paigaldamiseks tuleb kohale kutsuda spetsialist?

Elektrumi Targa Kodu põhiseadmete paigaldamiseks pole vaja spetsialisti abi. Paigaldamises pole midagi keerulist. Kõikide seadmete pakendites on olemas ka kasutus- ja paigaldusjuhend.

6. Kas Elektrumi Targa Kodu süsteemi saab igas ruumis kontrollida ühe rakendusega?

Jah, loomulikult.

7. Kust saab Elektrumi Targa Kodu mobiilirakendust alla laadida?

Rakendus on tasuta saadaval AppStore'is ja GooglePlay's.

Elektrumi Targa Kodu süsteemi saab kontrollida ka veebisaidil elektrumtarkkodu.ee

8. Kas Elektrumi Targa Kodu süsteemi saab kontrollida ka teistest seadmetest, st mitmest seadmest korraga?

Elektrumi Targa Kodu süsteemi saab kontrollida mobiilirakendusega „Elektrumi Tark Kodu“ ning ka veebisaidil elektrumtarkkodu.ee. Selle rakenduse olemasolul saab süsteemi kontrollida ka mitmest erinevast seadmest.

9. Kas Elektrumi Targa Kodu süsteemi saab kasutada ilma internetiühenduseta?

Ei. Süsteemi toimimiseks on vaja interneti püsiühendust.

10. Mis juhtub siis, kui internetiühendus katkeb?

Süsteem töötab edasi, aga enam ei kuvata reaalajas temperatuurinäitu ning kasutaja ei saa seadeid muuta. Süsteem hoiab varem vaikimisi seatud temperatuuri, kuni internetiühendus taastub.

11. Mis on madalaim võimalik temperatuur, millele elamu küttesüsteemi saab seadistada?

10 °C.

12. Kuidas tellitud Elektrumi Targa Kodu seadmed minuni jõuavad?

Seadmed saadame Teile posti teel. Saatmiskulu on meiepoolne.

13. Kui kaua võtab aega tellitud Elektrumi Targa Kodu seadmete kohaletoomine?

Seadmete kohalejõudmine võib aega võtta kuni 14 päeva alates tellimuse kinnitamisest.

14. Kas Elektrumi Targa Kodu seadmeid on võimalik kätte saada ka ilma kulleriteenuseta?

Ei. Paraku ei ole Elektrumi Targa Kodu seadmed meie kohalikes klienditeeninduskeskustes kättesaadavad.

15. Kuidas tellitud Elektrumi Targa Kodu seadmete eest tasuda saab?

Tasutav arve tuuakse Teile koos seadmetega. Kui otsustate seadmed hankida järelmaksuga, lisame järelmaksu kuutasu Teie elektriarvele.

16. Kas kuutasu lisandub igakuisele arvele?

Jah, kuutasu lisatakse Teie igakuisele elektriarvele.

17. Kui pikaks ajaks on võimalik järelmaksu taotleda?

Järelmaksu saab võtta kuni 36 kuuks.

18. Kui ostan Elektrumi Targa Kodu seadmed järelmaksuga, siis kui palju ma juurde maksan (intressi)?

Elektrumi järelmaks on intressi- ja lisatasuvaba. Te ei maksa midagi juurde.

19. Kui pikk on Elektrumi Targa Kodu seadmete garantiiaeg?

Seadmetele kehtib 24-kuuline garantii alates kättetometamise kuupäevast.

Vairāk sadaļu