Ühine arve

Meil on rõõmustav uudis, mis muudab Elektrumi eraklientide elu mugavamaks. Elektrum esitab koos Elektrileviga ühise arve nii elektrienergia kui ka võrguteenuse eest. Esimene ühine arve jõudis klientideni veebruaris 2017 jaanuarikuu tarbimise kohta.

Kõikide teiste võrguettevõtete klientidel tuleb endiselt tasuda kaks arvet.

Mis muutub?

Alates veebruarikuust kajastame Elektrilevi klientide arvetel nii võrguteenuse kui ka elektrienergia tasusid. Ühisarve puhul tuleb arvetega seonduvate küsimuste osas pöörduda Elektrumi poole. 

Ühisarve tasumine toimub Elektrum Eestile. See tähendab, et Elektrilevi võrgutasud, mis on meie ühisarvel kajastatud, tuleb tasuda Elektrum Eestile. Soovitame Teil pangas üle kontrollida Elektrilevi arvete jaoks tehtud määratud maksed. Samuti tasub pangas üle vaadata Elektrum Eesti OÜ e-arve püsimakse limiidid, sest nüüd Te tasute Elektrumile ka Elektrilevi võrgutasude eest.

Mis jääb samaks?

Tarbimisandmete edastamine jääb samaks ehk kas see toimub automaatselt või Te esitate tarbimisandmeid (näidud) oma võrguettevõttele.

Elektrilevi OÜ teiste pakutavate teenuste, seal hulgas ka võrgulepingute osas, tuleb endiselt pöörduda Elektrilevi OÜ poole.

Elektrum Eesti soovitus ühisarvete tasumiseks

Me soovitame arve mugavamaks tasumiseks e-arve püsimakse lepingut. Selleks tuleb tellida e-arve Elektrum Eestilt ja sõlmida pangas püsimakseleping. E-arve tellimiseks on Teil vaja isikukoodi ja meie lepingunumbrit. E-arve püsimakse lepingu sõlmimiseks on Teil vaja Elektrumi lepingunumbrit, meie ettevõtte täisnime (Elektrum Eesti OÜ) ja rekvisiite.

Elektrum Eesti OÜ arvelduskontod:

SEB Pank: IBAN: EE651010220113267018

Swedbank:IBAN: EE852200221055633162

Nordea Pank: IBAN: EE801700017003249686

Täpsema info e-arve tellimise ja püsimakse lepingu sõlmimise kohta saate oma pangast.

 

Elektrumi klientidele saadetud ühise arve infoleht on lisatud SIIA