E-Transit VAN

Tagasi

Aku mahutavus: 75.0kWh

Ford E-Transit VAN

Tagasi

Aku mahutavus: 75.0 kWh

Kasutatav aku mahutavus: 68.0 kWh

Ulatus, km Tõhusus, kWh/100km Vahelduvvoolu laadimine, km/h Alalisvoolu laadimine, km/h
Ametlik 245 32 24
Laadimise võimsus: 11kW vahelduvvool
288
Kiirlaadimise võimsus (max): 115 kW alalisvool
Elektrum 250
Kombineeritud režiim (suvi, ilma koormuseta)
27
Kombineeritud režiim (suvi, ilma koormuseta)
31
Andmed saadakse arvutuse tulemusena, eeldades, et laadimise käigus tekib 10% kadu.
242
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 150 kW alalisvoolu laadimisjaamas

 

 

Energiatõhususe näitajad ja võrdlus

Üldine informatsioon

Keretüüp Väike reisijate kaubik Kiirendus 0-100 km/h Pole andmeid
Istmed 3 Maksimaalne kiirus Pole andmeid
Pikkus 5982 mm Maksimaalne võimsus 135 kW / 200 kW
Laius Pole andmeid Kogu pöördemoment Pole andmeid
Laius peeglitega 2065 mm Tühimass (EU) 2672 kg
Kõrgus 2558 mm Kogumass (GVWR) 4309 kg
Veokonks Pole andmeid Kaubamaht Pole andmeid
Katuse reelingud Pole andmeid Maksimaalne kaubamaht Pole andmeid

Maksimaalne ulatus, km

Maksimaalne läbisõit, olenevalt aastaajast ja režiimist, jääb 174 - 388 km vahele

Marsruut Tootja andmed Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 374-388 -  
Maantee 174-245 -  
Kombineeritud 250-300 250 Test data
Date: 01.06.2023.
Temperature: 16 ◦C
Climate: Sunny, dry
Average consumption: 27.0 kWh/100km
No load
210 Test data
Date: 08.02.2023.
Temperature: +1 ◦C
Climate: Cloudy, wet
Average consumption: 31.0 kWh/100km
No load

Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt kirja pandud maksimaalne läbisõit antud proovisõidul, sõites ECO-režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik maksimaalne läbisõit sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Energia tarbimine, kWh/km

Energiatarve on olenevalt aastaajast ja režiimist vahemikus 20.2 - 44.7 kWh/100km

Marsruut Tootja andmed Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 20.2 24.0 Test data
Date: 02.06.2023.
Temperature: 16 ◦C
Climate: Sunny, dry
No load
27.0 Test data
Date: 08.02.2023.
Temperature: +1 ◦C
Climate: Cloudy, wet
No load
Maantee 44.7 34.0 Test data
Date: 01.06.2023.
Temperature: 16 ◦C
Climate: Sunny, dry
No load
39.0 Test data
Date: 07.02.2023.
Temperature: 0 ◦C
Climate: Clear, dry
No load
Kombineeritud 31.5 25.0 Test data
Date: 01.06.2023.
Temperature: 16 ◦C
Climate: Sunny, dry
No load
32.0 Test data
Date: 08.02.2023.
Temperature: +2 ◦C
Climate: Cloudy, wet
No load
 

Keskmine energiatarve konstantsel kiirusel  Length of the test distance: 5 km

Kiirus, km/h Elektrum suve test, kWh/100km Elektrum talve test, kWh/100km
50 16.0 21.0
70 23.0 26.5
90 32.0 34.0

Length of test distance: 5 km

Tabelis märgitud energiakulu, mille Elektrumi asjatundjad fikseerisid proovisõidul elektriauto pardaarvutis, sõites ECO režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik energiakulu sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Aku ja laadimine

Aku kogumaht

75.7 kWh

Aku kasutatav võimsus

68.0 kWh 

Tehnilised spetsifikatsioonid SCHUKO 230V pistik AC vahelduvvoolu laadimine DC alalisvoolu laadimine
Ühenduse tüüp Type2 Type2 CCS
Pordi asukoht Ees - Keskel Ees - Keskel Ees - Keskel
Laadimise võimsus 2.3 kW 11 kW* 115 kW
Laadimise aeg

8 hours 0% -> 100% | 230V three-phase 3x16A

11 tundi 30 minutit 0% -> 100% | 230V single-phase 32A

8 tundi 12 minutit 34 minutit 15% -> 80%

* Elektrumi eksperdid soovitavad: sellele autole sobivaim kodulaadimisseade Elektrum.ee lehelt: ABB Terra, 11 kW  Reminder: the charger is a serious consumer of electricity – make sure the housing is suitable for charging. If necessary, apply for a consultation!

 

Elektrum Drive alalisvoolu (DC) laadimistesti tulemused:

Parameetrid 50kW DC laadimine The charging data shown in the table were obtained at the ElektrumDrive 50 kW DC charging station in Jūrmala, 4 Jomas iela. The calculations assume an average consumption of 32.0 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive.  150kW DC laadimine The charging data shown in the table were obtained at the ElektrumDrive 150 kW DC charging station in Rīga, 12 Pulkveža Brieža Street. The calculations assume an average consumption of 32.0 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive. 
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 138 km/h 242 km/h
Keskmine laadimisvõimsus (5-80%) 43 kW 73 kW
Aeg 100 km laadimiseks 43 minutit 25 minutit
Laadimisaeg (5->50%) 40 minutit 23 minutit
Laadimisaeg (5->70%) 59 minutit 35 minutit
Laadimisaeg (5->80%) 1 tundi 9 minutit 42 minutit
Laadimisaeg (5->90%) 1 tundi 26 minutit 55 minutit
Laadimisaeg (5->95%) 1 tundi 35 minutit 1 tundi 4 minutit

Tegelikud laadimisandmed sõltuvad jaamas saadaolevast võimsusest ja elektriauto sisseehitatud aku tehnilistest parameetritest – peamiselt laadimisaegsest mahust ja temperatuurist.

Laadimise kõver

Testsõitude kaart

Elektriautode võrdlus WLTP andmete järgi

Võrdlusarvutuses kasutatakse konkreetse elektriauto mudeli WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standardandmeid. WLTP standard on välja töötatud ülemaailmselt kogutud sõiduandmete põhjal ja hõlmab sõidusituatsioone nii linnaliikluses kui ka maanteel. Tegelik maksimaalne läbisõit, keskmine kulu ja kiirendus sõltuvad konkreetsest elektriauto mudelist ja selle konfiguratsioonist, valitud marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Hyundai Kona Electric (2021)

  • 239 km rohkem ulatust
  • 1.5s aeglasem kiirendus
  • 59% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.4 Pro Performance

  • 261 km rohkem ulatust
  • 2.1s aeglasem kiirendus
  • 53% väiksem energiakulu

Näita rohkem

BMW iX xDrive40

  • 127 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 41% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.5 GTX

  • 235 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 50% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Audi e-tron GT quattro

  • 242 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 46% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID. Buzz

  • 165 km rohkem ulatust
  • 3.8s aeglasem kiirendus
  • 42% väiksem energiakulu

Näita rohkem

BMW iX3

  • 208 km rohkem ulatust
  • 0.4s aeglasem kiirendus
  • 50% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-Rifter Standard

  • 24 km rohkem ulatust
  • 5.3s aeglasem kiirendus
  • 48% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-208

  • 89 km rohkem ulatust
  • 1.7s aeglasem kiirendus
  • 58% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQE AMG 43 4MATIC

  • 218 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 39% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.3 Pro (2021-2022)

  • 169 km rohkem ulatust
  • 3.2s aeglasem kiirendus
  • 57% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Mokka-e

  • 73 km rohkem ulatust
  • 2.6s aeglasem kiirendus
  • 56% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Citroën ë-C4

  • 102 km rohkem ulatust
  • 3.3s aeglasem kiirendus
  • 60% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQS 500 4MATIC

  • 343 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 43% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Hyundai IONIQ 5 Long Range

  • 206 km rohkem ulatust
  • 1s aeglasem kiirendus
  • 52% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Fiat 500e

  • 67 km rohkem ulatust
  • 2.6s aeglasem kiirendus
  • 63% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Hyundai IONIQ Electric

  • 66 km rohkem ulatust
  • 3.3s aeglasem kiirendus
  • 62% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-2008 SUV

  • 73 km rohkem ulatust
  • 2.1s aeglasem kiirendus
  • 56% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Corsa-e

  • 89 km rohkem ulatust
  • 1.7s aeglasem kiirendus
  • 58% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric

  • 170 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 44% väiksem energiakulu

Näita rohkem

BMW i3 120 Ah

  • 63 km rohkem ulatust
  • 0.9s aeglasem kiirendus
  • 62% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Renault ZOE E-Tech

  • 150 km rohkem ulatust
  • 5s aeglasem kiirendus
  • 59% väiksem energiakulu

Näita rohkem

KIA e-Niro

  • 210 km rohkem ulatust
  • 1.6s aeglasem kiirendus
  • 76% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford Mustang Mach-E ER AWD

  • 305 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 49% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQV 300 Extra-Long

  • 117 km rohkem ulatust
  • 5.7s aeglasem kiirendus
  • 23% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Nissan Ariya

  • 80 km rohkem ulatust
  • 1.2s aeglasem kiirendus
  • 17% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Audi Q4 e-tron 35

  • 61 km rohkem ulatust
  • 2.6s aeglasem kiirendus
  • 47% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-Expert VAN

  • 82 km rohkem ulatust
  • 7.9s aeglasem kiirendus
  • 36% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Škoda Enyaq iV 80

  • 265 km rohkem ulatust
  • 2.2s aeglasem kiirendus
  • 53% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mazda MX-30

  • 45 km väiksem ulatust
  • 3.3s aeglasem kiirendus
  • 54% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Lexus UX 300e

  • 60 km rohkem ulatust
  • 1.1s aeglasem kiirendus
  • 54% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volvo XC40 Recharge Twin Pure Electric

  • 155 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 42% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Cupra Born

  • 113 km rohkem ulatust
  • 0.9s aeglasem kiirendus
  • 50% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Toyota Proace City Verso Electric

  • 24 km rohkem ulatust
  • 4.8s aeglasem kiirendus
  • 48% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Nissan Leaf

  • 25 km rohkem ulatust
  • 1.5s aeglasem kiirendus
  • 58% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Vairāk sadaļu