400Test data
Date: 28.09.2023.
Temperature: +20 ◦C
Climate: Sunny, dry
Average consumption: 18.3 kWh/100km
310Test data
Date: 21.02.2023.
Temperature: -2 ◦C
Climate: Cloudy, wet
Average consumption: 23.6 kWh/100km
Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt kirja pandud maksimaalne läbisõit antud proovisõidul, sõites ECO-režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik maksimaalne läbisõit sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.
Energia tarbimine, kWh/km
Energiatarve on olenevalt aastaajast ja režiimist vahemikus 16.0 - 32.8 kWh/100km
18.0Test data
Date: 27.09.2023.
Temperature: +20 ◦C
Climate: Sunny, dry
22.0Test data
Date: 21.02.2023.
Temperature: -2 ◦C
Climate: Cloudy, wet
Maantee
26.1 - 32.8
22.0Test data
Date: 27.09.2023.
Temperature: +20 ◦C
Climate: Sunny, dry
26.6Test data
Date: 21.02.2023.
Temperature: -2 ◦C
Climate: Cloudy, wet
Kombineeritud
20.8 - 27.0
17.5Test data
Date: 28.09.2023.
Temperature: +20 ◦C
Climate: Sunny, dry
22.9Test data
Date: 21.02.2023.
Temperature: -2 ◦C
Climate: Cloudy, wet
Keskmine energiatarve konstantsel kiiruselLength of the test distance: 5 km
Kiirus, km/h
Elektrum suve test, kWh/100km
Elektrum talve test, kWh/100km
50
12.2
19.1
70
15.1
22.8
90
18.6
27.3
Tabelis märgitud energiakulu, mille Elektrumi asjatundjad fikseerisid proovisõidul elektriauto pardaarvutis, sõites ECO režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik energiakulu sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.
* Elektrumi eksperdid soovitavad: sellele autole sobivaim kodulaadimisseade Elektrum.ee lehelt: ABB Terra, 11 kWReminder: the charger is a serious consumer of electricity – make sure the housing is suitable for charging. If necessary, apply for a consultation!
**Piiratud elektriauto sisseehitatud laadija maksimaalse võimsusega, ei ole võimalik autot kiiremini laadida.
LaadimisevõimsusMaximum power provided by charge point.
Keskmine võimsusAverage power provided by charge point over a session from 10% to 80%.
AegTime needed to charge from 10% to 80%.
Laadimise kiirusAverage charging speed over a session from 10% to 80%.
50 kW DC
CCS
Paremal pool - Taga
50 kW
50 kW
1 tundi 8 minutit
200 km/h
100 kW DC
100 kW
85 kW
40 minutit
340 km/h
150 kW DC
150 kW
105 kW
32 minutit
430 km/h
175 kW DC
175 kW
115 kW
30 minutit
460 km/h
350 kW DC
175 kW*
115 kW
30 minutit
460 km/h
* Piiratud sõiduki laadimisvõimalustega
ElektrumDrive alalisvoolu (DC) laadimistesti tulemused
Parameetrid
150kW DC laadimine talvel The charging data shown in the table were obtained at the ElektrumDrive 150 kW DC charging station in Rīga, 4 Muitas Street. The calculations assume an average consumption of 22.9 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive.
150kW DC laadimine suvelThe charging data shown in the table were obtained at the Elektrum Drive 150 kW DC charging station in Jūrmala, 36 Meža prospekts. The calculations assume an average consumption of 17.5 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive.
Keskmine laadimiskiirus kuni 80%
472 km/h
654 km/h
Keskmine laadimisvõimsus (5%-80%)
100 kW
106 kW
Aeg 100 km laadimiseks
13 minutit
6 minutit
Laadimisaeg (5->50%)
17 minutit
16 minutit
Laadimisaeg (5->70%)
29 minutit
26 minutit
Laadimisaeg (5->80%)
35 minutit
31 minutit
Laadimisaeg (5->90%)
42 minutit
39 minutit
Laadimisaeg (5->95%)
47 minutit
44 minutit
Tegelikud laadimisandmed sõltuvad jaamas saadaolevast võimsusest ja elektriauto sisseehitatud aku tehnilistest parameetritest – peamiselt laadimisaegsest mahust ja temperatuurist.
Laadimise kõver
Testsõitude kaart
Elektriautode võrdlus WLTP andmete järgi
Võrdlusarvutuses kasutatakse konkreetse elektriauto mudeli WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standardandmeid. WLTP standard on välja töötatud ülemaailmselt kogutud sõiduandmete põhjal ja hõlmab sõidusituatsioone nii linnaliikluses kui ka maanteel. Tegelik maksimaalne läbisõit, keskmine kulu ja kiirendus sõltuvad konkreetsest elektriauto mudelist ja selle konfiguratsioonist, valitud marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.