Liigu edasi põhisisu juurde

IONIQ 6 Long Range AWD

Tagasi

Aku mahutavus: 77.4kWh

Hyundai IONIQ 6 Long Range AWD

Tagasi

Aku mahutavus: 77.4 kWh

Kasutatav aku mahutavus: 74.0 kWh

Ulatus, km Tõhusus, kWh/100km Vahelduvvoolu laadimine, km/h Alalisvoolu laadimine, km/h
Ametlik 519 14 56
Laadimise võimsus: 11 kW AC
1,150
Kiirlaadimise võimsus (max): 233 kW DC
Elektrum 565
Kombineeritud (suvel)
13
Kombineeritud (suvel)
79
Andmed saadakse arvutuse tulemusena, eeldades, et laadimise käigus tekib 10% kadu.
1,171
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 150 kW alalisvoolu laadimisjaamas

 

Energiatõhususe näitajad ja võrdlus

Üldine informatsioon

Platvorm HMG E-GMP Veoskeem AWD
Keretüüp Sedaan Kiirendus 0-100 km/h 5.1 sek
Istmed 5 Maksimaalne kiirus 185 km/h
Pikkus 4855 mm Maksimaalne võimsus 239 kW (325 PS)
Laius 1880 mm Kogu pöördemoment 605 Nm
Laius peeglitega 2073 mm Tühimass (EU) 2095 kg
Kõrgus 1495 mm Kogumass (GVWR) 2520 kg
Veokonks Jah Kaubamaht 401 L
Katuse reelingud Ei Maksimaalne kaubamaht Info puudub

 

Maksimaalne ulatus, km

Maksimaalne läbisõit, olenevalt aastaajast ja režiimist, jääb 320 - 635 km vahele 

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.orgSource: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 420 - 635 - -
Maantee 320 - 415 - -
Kombineeritud 370 - 510 565 Test data
Date: 18.09.2023. - 19.09.2023.
Temperature: +21 ◦C
Climate: Sunny, clear
Average consumption: 13.4 kWh/100km 
385 Test data
Date: 27.02.2024.-28.02.2024.
Temperature: +4 to +5 ◦C
Climate: Cloudy, wet/rain
Average consumption: 18.3 kWh/100km 

Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt kirja pandud maksimaalne läbisõit antud proovisõidul, sõites ECO-režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik maksimaalne läbisõit sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Energia tarbimine, kWh/km

Energiatarve on olenevalt aastaajast ja režiimist vahemikus 11.7 - 23.1 kWh/100km 

Marsruut EV-database andmed Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 11.7 - 17.6 13.5 Test data
Date: 18.09.2023.
Temperature: +20 ◦C
Climate: Sunny, clear
17.0 Test data
Date: 28.02.2024.
Temperature: +4 ◦C
Climate: Cloudy, wet
Maantee 17.8 - 23.1 15.4 Test data
Date: 18.09.2023.
Temperature: +20 ◦C
Climate: Sunny, clear 
19.2 Test data
Date: 28.02.2024.
Temperature: +4 ◦C
Climate: Cloudy, wet
Kombineeritud 14.5 - 20.0 12.6 Test data
Date: 21.09.2023.
Temperature: +21 ◦C
Climate: Sunny, clear
17.7 Test data
Date: 27.02.2024.
Temperature: +5 ◦C
Climate: Cloudy, rain

Keskmine energiatarve konstantsel kiirusel  Length of the test distance: 5 km

Kiirus, km/h Elektrum suve test, kWh/100km Elektrum talve test, kWh/100km
50 9.4 13.2
70 11.9 15.6
90 14.5 18.5

Tabelis märgitud energiakulu, mille Elektrumi asjatundjad fikseerisid proovisõidul elektriauto pardaarvutis, sõites ECO režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik energiakulu sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Aku ja laadimine

Total battery capacity

77.4 kWh

Usable battery capacity

74.0 kWh

Battery Type Lithium-ion Architecture 800 V
Number of Cells 384 Bidirectional Charging (V2L) Saadaval (3.6 kW AC)
Nominal Voltage 697 V Bidirectional Charging (V2H) Pole saadaval
Pack Configuration 192s2p Bidirectional Charging (V2G) Pole saadaval
Max. AC Charge Power 11 kW Max. DC Charge Power 233 kW

Information about alternating current (AC) charging types

Laadimise tüüp Source: EV-database.org Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimisevõimsus Laadimise aeg Laadimise kiirus
Pistikupesa 230V / 1x10A Type 2 Paremal pool - Taga 2.3 kW 38 tundi 12 km/h
1-faasi 16A 230V / 1x16A 3.7 kW 23 tundi 45 minutit 19 km/h
1-faasi 32A 230V / 1x32A 7.4 kW 11 tundi 45 minutit 37 km/h
3-faasi 16A 400V / 3x16A 11 kW* 8 tundi 55 km/h
3-faasi 32A 400V / 3x16A 22 kW** 8 tundi 55 km/h

** Piiratud elektriauto sisseehitatud laadija maksimaalse võimsusega, ei ole võimalik autot kiiremini laadida.

Teave alalisvoolu (DC) laadimise kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org

Ühenduse tüüp

Pordi asukoht Laadimisevõimsus Maximum power provided by charge point. Keskmine võimsus Average power provided by charge point over a session from 10% to 80%. Aeg Time needed to charge from 10% to 80%. Laadimise kiirus Average charging speed over a session from 10% to 80%.
50 kW DC CCS Paremal pool - Taga 50 kW 50 kW

1 tund 5 minutit

280 km/h
150 kW DC 100 kW 95 kW 34 minutit 540 km/h
150 kW DC 150 kW 135 kW 24 minutit 770 km/h
175 kW DC 175 kW 155 kW 21 minutit 880 km/h
350 kW DC 233 kW 200 kW 16 minutit 1150 km/h

Elektrum Drive alalisvoolu (DC) laadimistesti tulemused

Parameetrid 150kW DC laadimine The charging data shown in the table were obtained at the Elektrum Drive 50 kW DC charging station in Jūrmala, 4 Jomas Street. The calculations assume an average consumption of 14.9 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive.
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 1171 km/h
Keskmine laadimisvõimsus (5%-80%) 145 kW
Aeg 100 km laadimiseks 5 minutit
Laadimisaeg (5->50%) 15 minutit
Laadimisaeg (5->70%) 22 minutit
Laadimisaeg (5->80%) 25 minutit
Laadimisaeg (5->90%) 32 minutit
Laadimisaeg (5->95%) 39 minutit

Tegelikud laadimisandmed sõltuvad jaamas saadaolevast võimsusest ja elektriauto sisseehitatud aku tehnilistest parameetritest – peamiselt laadimisaegsest mahust ja temperatuurist.

 

Laadimise kõver

Testsõitude kaart

Elektriautode võrdlus WLTP andmete järgi

Võrdlusarvutuses kasutatakse konkreetse elektriauto mudeli WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standardandmeid. WLTP standard on välja töötatud ülemaailmselt kogutud sõiduandmete põhjal ja hõlmab sõidusituatsioone nii linnaliikluses kui ka maanteel. Tegelik maksimaalne läbisõit, keskmine kulu ja kiirendus sõltuvad konkreetsest elektriauto mudelist ja selle konfiguratsioonist, valitud marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Hyundai Kona Electric (2021)

  • 35 km väiksem ulatust
  • 2.1s aeglasem kiirendus
  • 20% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.4 Pro Performance

  • 13 km väiksem ulatust
  • 2.7s aeglasem kiirendus
  • 8% väiksem energiakulu

Näita rohkem

BMW iX xDrive40

  • 147 km väiksem ulatust
  • 0.3s aeglasem kiirendus
  • 16% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.5 GTX

  • 39 km väiksem ulatust
  • 0.5s aeglasem kiirendus
  • 3% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Audi e-tron GT quattro

  • 32 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 6% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID. Buzz

  • 109 km väiksem ulatust
  • 4.4s aeglasem kiirendus
  • 14% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW iX3

  • 66 km väiksem ulatust
  • 1s aeglasem kiirendus
  • 1% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-Rifter Standard

  • 250 km väiksem ulatust
  • 5.9s aeglasem kiirendus
  • 1% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-208

  • 185 km väiksem ulatust
  • 2.3s aeglasem kiirendus
  • 18% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQE AMG 43 4MATIC

  • 56 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 19% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Opel Mokka-e

  • 201 km väiksem ulatust
  • 3.2s aeglasem kiirendus
  • 14% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Citroën ë-C4

  • 172 km väiksem ulatust
  • 3.9s aeglasem kiirendus
  • 21% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQS 500 4MATIC

  • 69 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 11% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Hyundai IONIQ 5 Long Range

  • 68 km väiksem ulatust
  • 1.6s aeglasem kiirendus
  • 6% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Fiat 500e

  • 207 km väiksem ulatust
  • 3.2s aeglasem kiirendus
  • 27% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Hyundai IONIQ Electric

  • 208 km väiksem ulatust
  • 3.9s aeglasem kiirendus
  • 25% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-2008 SUV

  • 201 km väiksem ulatust
  • 2.7s aeglasem kiirendus
  • 14% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Corsa-e

  • 185 km väiksem ulatust
  • 2.3s aeglasem kiirendus
  • 18% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric

  • 104 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 10% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW i3 120 Ah

  • 211 km väiksem ulatust
  • 1.5s aeglasem kiirendus
  • 25% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Renault ZOE E-Tech

  • 124 km väiksem ulatust
  • 5.6s aeglasem kiirendus
  • 20% väiksem energiakulu

Näita rohkem

KIA e-Niro

  • 64 km väiksem ulatust
  • 2.2s aeglasem kiirendus
  • 53% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford Mustang Mach-E ER AWD

  • 31 km rohkem ulatust
  • 0s aeglasem kiirendus
  • Sarnane energiatarbimine

Näita rohkem

Volkswagen ID.3 Pro (2021-2022)

  • 105 km väiksem ulatust
  • 4.2s aeglasem kiirendus
  • 9% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mercedes EQV 300 Extra-Long

  • 157 km väiksem ulatust
  • 6.3s aeglasem kiirendus
  • 51% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Ariya

  • 194 km väiksem ulatust
  • 1.8s aeglasem kiirendus
  • 62% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi Q4 e-tron 35

  • 213 km väiksem ulatust
  • 3.2s aeglasem kiirendus
  • 3% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-Expert VAN

  • 192 km väiksem ulatust
  • 8.5s aeglasem kiirendus
  • 26% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Škoda Enyaq iV 80

  • 9 km väiksem ulatust
  • 2.8s aeglasem kiirendus
  • 8% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mazda MX-30

  • 319 km väiksem ulatust
  • 3.9s aeglasem kiirendus
  • 9% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Lexus UX 300e

  • 214 km väiksem ulatust
  • 1.7s aeglasem kiirendus
  • 10% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford E-Transit VAN

  • 274 km väiksem ulatust
  • 0.6s aeglasem kiirendus
  • 96% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volvo XC40 Recharge Twin Pure Electric

  • 119 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 14% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Cupra Born

  • 161 km väiksem ulatust
  • 1.5s aeglasem kiirendus
  • 2% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Toyota Proace City Verso Electric

  • 250 km väiksem ulatust
  • 5.4s aeglasem kiirendus
  • 1% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Leaf

  • 249 km väiksem ulatust
  • 2.1s aeglasem kiirendus
  • 17% väiksem energiakulu

Näita rohkem