Kindlustusandja: If P&C Insurance AS. Kindlustuse täpsemate tingimustega saad tutvuda siin.
Kindlustus aitab sind, kui:
- pesumasin, külmkapp või muu seade lõpetab ootamatult töö;
- kodu tabab vee- või elektririke;
- uks läheb kinni ja vajad lukkseppa;
- vajad kiiret ajutist parandust kuni remondini;
- soovid kaitset kodu sees ja selle ümber.
Miks valida Elektrumi 24/7 koduabiteenus?
- Koostöös usaldusväärse partneriga – If Kindlustus.
- Lihtne liitumine koos elektripaketiga meie iseteenindus keskkonnas.
- Kiire abi ööpäevaringselt.
- Selged tingimused ja õiglane hüvitis.
Kuidas liituda?
Kindlustuslepingu sõlmimine on lihtne, liitu mugavalt meie iseteeninduses.
Kuidas toimida Koduabi vajaduse korral?
Abi saamiseks tuleb kliendil helistada Ifi kindlustustelefonil +372 777 1211.
Mujalt tellitud abi ei hüvitata.
Kuidas toimida elektriseadmete kindlustuse kahju korral?
Klient teatab kahjust Ifile ja märgib poliisi numbri väljale või kahjuteate teksti, et ta on Elektrumi klient.
Teata elektriseadmete kahjust
Kahju kiireks käsitlemiseks tuleb lisada:
Remondifirma defekteerimise akt, kus on kirjas kahju põhjus ja remondisumma.
Kui seadet ei saa või ei tasu remontida, siis:
- kuni 5 aastase seadme puhul hinnang uue seadme väärtuse kohta
- üle 5 aastase seadme puhul hinnang seadme turuväärtuse kohta.
If käsitleb kahju ja kannab hüvitise kliendi kontole.