Korduma kippuvad küsimused

Kas Imatra endise kliendina saan ma 1 või 2 arvet?

Elektrilevi erakliendina jäi Teie võrguleping endiselt kehtima Elektrilevi OÜ-ga ning alates 1. augustist 2021 saadame Teile ühise arve nii elektri kui võrguteenuse eest.

Elektrilevi ärikliendina jäi Teie võrguleping endiselt kehtima Elektrilevi OÜ-ga, kes samuti edastas teile alates 1. augustist 2021 ka Elektrilevi võrguteenuse arve. Edaspidi saate endiselt eraldi arved võrguteenuse ja elektrienergia eest.

Imatra Elektri võrgupiirkonna klientidele ei ole võimalik elektri ja võrguteenuse ühisarvet väljastada. Elektrilevi on teatanud, et Imatra Elektri võrgupiirkond ühildatakse Elektrilevi võrgupiirkonnaga 2024. aasta alguseks ning pärast seda on elektrimüüjatel võimalik Elektrilevi võrgupiirkonna klientidele ühisarvet väljastada. Anname kindlasti Teile teada, kui täpsem tegevusplaan Imatra Elektri võrgupiirkonna ühildamiseks Elektrilevi piirkonnaga on paigas.


NB! Kui Te ei kuulu ei Elektrilevi ega Imatra võrku, siis alates 1. augustist saate iga kuu alguses 2 arvet – ühe Elektrum Eesti OÜ-lt elektrienergia eest ning teise oma võrguettevõttelt võrguteenuse eest.

Kas see küsimus oli abiks?

Vairāk sadaļu