Aku mahutavus: 42.0kWh

Fiat 500e

Tagasi

Aku mahutavus: 42.0 kWh

Kasutatav aku mahutavus: 37.0 kWh

Ulatus, km Tõhusus, kWh/100km Vahelduvvoolu laadimine, km/h Alalisvoolu laadimine, km/h
Ametlik 312 12 59
Laadimise võimsus: 11 kW vahelduvvool
390
Kiirlaadimise võimsus (max): 85 kW alalisvool
Elektrum 275
Kombineeritud (suvel)
13
Kombineeritud (suvel)
78
Andmed saadakse arvutuse tulemusena, eeldades, et laadimise käigus tekib 10% kadu.
323
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 50 kW alalisvoolu laadimisjaamas

Energiatõhususe näitajad ja võrdlus

Üldine informatsioon

Keretüüp Luukpära Kiirendus 0-100 km/h 9.0 sec
Istmed 4 Maksimaalne kiirus 150 km/h
Pikkus 3631 mm Maksimaalne võimsus 87 kW (118 PS)
Laius 1683 mm Kogu pöördemoment 220 Nm
Laius peeglitega 1900 mm Tühimass (EU) 1365 kg
Kõrgus 1529 mm Kogumass (GVWR) 1690 kg
Veokonks Ei Kaubamaht 185 L
Katuse reelingud Ei Maksimaalne kaubamaht 550 L

Maksimaalne ulatus, km

Maksimaalne läbisõit, olenevalt aastaajast ja režiimist, jääb 175 - 375 km vahele

Marsruut EV-database andmed   Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 240 - 375 - -
Maantee 175 - 230 - -
Kombineeritud 205 - 290 275 Test data
Date: 22.07.2021.
Temperature: 24-26◦C
Climate: Clear, dry
Average consumption: 12.6 kWh/100km
215 Test data
Date: 21.02.2022.
Temperature: 5 ◦C
Climate: Cloudy, rain
Average consumption: 16.6 kWh/100km

Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt kirja pandud maksimaalne läbisõit antud proovisõidul, sõites ECO-režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik maksimaalne läbisõit sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Energia tarbimine, kWh/km

Energiatarve on olenevalt aastaajast ja režiimist vahemikus 9.9 - 21.3 kWh/100km

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 9.9 - 15.5 13.0 Test data
Date: 22.07.2021.
Temperature: 24-26◦C
Climate: Clear, dry
15.4 Test data
Date: 21.02.2022.
Temperature: 5 ◦C
Climate: Cloudy, rain 
Maantee 16.2 - 21.3 15.0 Test data
Date: 24.07.2021.
Temperature: 28-30◦C
Climate: Clear, dry
20.6 Test data
Date: 22.02.2022.
Temperature: 5 ◦C
Climate: Cloudy, rain 
Kombineeritud 12.9 - 18.2 12.7 Test data
Date: 22.07.2021.
Temperature: 24-26◦C
Climate: Clear, dry
17.1 Test data
Date: 21.02.2022.
Temperature: 5 ◦C
Climate: Cloudy, rain 
 

Keskmine energiatarve konstantsel kiirusel  Length of the test distance: 5 km

Kiirus, km/h Elektrum suve test, kWh/100km Elektrum talve test, kWh/100km
50 8.8 14.3
70 11.5 17.2
90 14.9 20.4

Tabelis märgitud energiakulu, mille Elektrumi asjatundjad fikseerisid proovisõidul elektriauto pardaarvutis, sõites ECO režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik energiakulu sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Aku ja laadimine

Aku kogumaht

42.0 kWh

Aku kasutatav võimsus

37.3 kWh

Aku tüüp

Lithium-ion

Arhitektuur 400 V
Akuelementide arv 192 Kahesuunaline laadimine (V2L)

Pole saadaval

Nimipinge 355 V Kahesuunaline laadimine​​​​​​​ (V2H) Pole saadaval
Seadistus 96s2p Kahesuunaline laadimine​​​​​​​ (V2G) Pole saadaval
Maksimaalne vahelduvvoolu laadimisvõimsus 11 kW Maksimaalne alalisvoolu laadimisvõimsus 85 kW
 

Teave vahelduvvoolu laadimismeetodite kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimisevõimsus Laadimise aeg Laadimise kiirus

Pistikupesa

Type 2 Paremal pool - Taga 2.3 kW 19 tundi 15 minutit 12 km/h

1-faasi 16A

3.7 kW 12 tundi 19 km/h

1-faasi 32A

7.4 kW 6 tundi 39 km/h

3-faasi 16A

11 kW*

4 tundi

59 km/h

3-faasi 32A

22 kW** 4 tundi 59 km/h

* Elektrumi eksperdid soovitavad: sellele autole sobivaim kodulaadimisseade Elektrum.ee leheltABB Terra, 11 kW Reminder: the charger is a serious consumer of electricity – make sure the housing is suitable for charging. If necessary, apply for a consultation!

** Piiratud elektriauto sisseehitatud laadija maksimaalse võimsusega, ei ole võimalik autot kiiremini laadida.

 

Teave alalisvoolu (DC) laadimise kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimisevõimsus Maximum power provided by charge point. Keskmine võimsus Average power provided by charge point over a session from 10% to 80%. Aeg Time needed to charge from 10% to 80%. Laadimise kiirus Average charging speed over a session from 10% to 80%.
50 kW DC CCS Paremal pool - Taga 49 kW 49 kW 34 minutit 290 km/h
150 kW DC 85 kW 67 kW 25 minutit 390 km/h

Elektrum Drive alalisvoolu (DC) laadimistesti tulemused

Parameetrid 50kW DC laadimine The charging data shown in the table were obtained at the Elektrum Drive 50 kW DC charging station in Jūrmala, 4 Jomas Street. The calculations assume an average consumption of 12.6 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive.
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 323 km/h
Keskmine laadimisvõimsus (5%-80%) 41 kW
Aeg 100 km laadimiseks 19 minutit
Laadimisaeg (5->50%) 25 minutit
Laadimisaeg (5->70%) 35 minutit
Laadimisaeg (5->80%) 40 minutit
Laadimisaeg (5->90%)  53 minutit
Laadimisaeg (5->95%) 1 tundi 3 minutit

Tegelikud laadimisandmed sõltuvad jaamas saadaolevast võimsusest ja elektriauto sisseehitatud aku tehnilistest parameetritest – peamiselt laadimisaegsest mahust ja temperatuurist.

Laadimise kõver

Testsõitude kaart

Elektriautode võrdlus WLTP andmete järgi

Võrdlusarvutuses kasutatakse konkreetse elektriauto mudeli WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standardandmeid. WLTP standard on välja töötatud ülemaailmselt kogutud sõiduandmete põhjal ja hõlmab sõidusituatsioone nii linnaliikluses kui ka maanteel. Tegelik maksimaalne läbisõit, keskmine kulu ja kiirendus sõltuvad konkreetsest elektriauto mudelist ja selle konfiguratsioonist, valitud marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Hyundai Kona Electric

  • 172 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 10% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.4 Pro Performance

  • 194 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 27% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW iX xDrive40

  • 60 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 59% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.5 GTX

  • 168 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 33% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi e-tron GT quattro

  • 175 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 46% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID. Buzz

  • 98 km rohkem ulatust
  • 1.2s aeglasem kiirendus
  • 57% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW iX3

  • 141 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 36% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-Rifter Standard

  • 43 km väiksem ulatust
  • 2.7s aeglasem kiirendus
  • 39% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-208

  • 22 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 13% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mercedes EQE AMG 43 4MATIC

  • 151 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 63% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.3 Pro

  • 102 km rohkem ulatust
  • 0.6s aeglasem kiirendus
  • 17% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Opel Mokka-e

  • 6 km rohkem ulatust
  • 0s aeglasem kiirendus
  • 18% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Leaf e+ (soojuspumbaga)

  • 73 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 28% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Citroën ë-C4

  • 35 km rohkem ulatust
  • 0.7s aeglasem kiirendus
  • 8% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mercedes EQS 500 4MATIC

  • 276 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 53% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Hyundai IONIQ 5 Long Range

  • 139 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 29% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Hyundai IONIQ Electric

  • 1 km väiksem ulatust
  • 0.7s aeglasem kiirendus
  • 3% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Leaf e+ (ilma soojuspumbata)

  • 73 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 28% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-2008 SUV

  • 6 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 18% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Opel Corsa-e

  • 22 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 13% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric

  • 103 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 51% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW i3 120 Ah

  • 4 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 3% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Renault ZOE E-Tech

  • 83 km rohkem ulatust
  • 2.4s aeglasem kiirendus
  • 10% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

KIA e-Niro

  • 143 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 35% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford Mustang Mach-E ER AWD

  • 238 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 38% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mercedes EQV 300 Extra-Long

  • 50 km rohkem ulatust
  • 3.1s aeglasem kiirendus
  • 108% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Ariya

  • 13 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 123% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi Q4 e-tron 35

  • 6 km väiksem ulatust
  • 0s aeglasem kiirendus
  • 42% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-Expert VAN

  • 15 km rohkem ulatust
  • 5.3s aeglasem kiirendus
  • 73% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Škoda Enyaq iV 80

  • 198 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 26% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mazda MX-30 e-Skyactiv Makoto

  • 112 km väiksem ulatust
  • 0.7s aeglasem kiirendus
  • 25% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Lexus UX 300e

  • 7 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 23% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Ford E-Transit VAN

  • 67 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 169% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volvo XC40 Recharge Twin Pure Electric

  • 88 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 57% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Cupra Born

  • 46 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 35% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Toyota Proace City Verso Electric

  • 43 km väiksem ulatust
  • 2.2s aeglasem kiirendus
  • 39% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Leaf

  • 42 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 14% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Vairāk sadaļu