IONIQ Electric

Tagasi

Aku mahutavus: 42.2kWh

Hyundai IONIQ Electric

Tagasi

Aku mahutavus: 42.2 kWh

Kasutatav aku mahutavus: 37.9 kWh

Ulatus, km Tõhusus, kWh/100km Vahelduvvoolu laadimine, km/h Alalisvoolu laadimine, km/h
Ametlik 311 12 40
Laadimise võimsus: 7.2 kW vahelduvvool
220
Kiirlaadimise võimsus (max): 44 kW alalisvool
Elektrum 311
Kombineeritud (suvel)
12
Kombineeritud (suvel)
54
Andmed saadakse arvutuse tulemusena, eeldades, et laadimise käigus tekib 10% kadu.
292
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 50 kW alalisvoolu laadimisjaamas
 

 

 

Energiatõhususe näitajad ja võrdlus

Üldine informatsioon

Keretüüp Sedaan Kiirendus 0-100 km/h 9.7 sec
Istmed 5 Maksimaalne kiirus 165 km/h
Pikkus 4470 mm Maksimaalne võimsus 100 kW (136 PS)
Laius 1820 mm Kogu pöördemoment 295 Nm
Laius peeglitega Pole andmeid Tühimass (EU) 1602 kg
Kõrgus 1450 mm Kogumass (GVWR) 1970 kg
Veokonks Pole andmeid Kaubamaht 357 L
Katuse reelingud Ei Maksimaalne kaubamaht 1417 L

Maksimaalne ulatus, km

Maksimaalne läbisõit, olenevalt aastaajast ja režiimist, jääb 175 - 365 km vahele

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test
Linn 235 - 365 -
Maantee 175 - 230 -
Kombineeritud 205 - 290 311 Test data
Date: 04.10.2021.
Temperature: 14-15 ◦C
Climate: Claudy, dry
Average consumption: 12.1 kWh/100km

Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt kirja pandud maksimaalne läbisõit antud proovisõidul, sõites ECO-režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik maksimaalne läbisõit sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Energia tarbimine, kWh/km

Energiatarve on olenevalt aastaajast ja režiimist vahemikus 10.5 - 21.9 kWh/100km

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test
Linn 10.5 - 16.3  11.9 Test data
Date: 04.10.2021.
Temperature: 14-15 ◦C
Climate: Claudy, dry
Maantee 16.7 - 21.9 14.3 Test data
Date: 05.10.2021.
Temperature: 14-15 ◦C
Climate: Claudy, dry
Kombineeritud 13.2 - 18.7 12.1 Test data
Date: 04.10.2021.
Temperature: 14-15 ◦C
Climate: Claudy, dry
 

Keskmine energiatarve konstantsel kiirusel  Length of the test distance: 5 km

Kiirus, km/h

Elektrum suve test, kWh/100km
50 9.1
70 11.6
90 15.2

Tabelis märgitud energiakulu, mille Elektrumi asjatundjad fikseerisid proovisõidul elektriauto pardaarvutis, sõites ECO režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik energiakulu sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Aku ja laadimine

Aku kogumaht

40.4 kWh

Aku kasutatav võimsus

 38.3 kWh

Aku tüüp

Lithium-ion

Arhitektuur 400 V

Akuelementide arv

176 Kahesuunaline laadimine (V2L)

Pole saadaval

Nimipinge

325 V Kahesuunaline laadimine (V2H)

Pole saadaval

Seadistus

88s2p Kahesuunaline laadimine (V2G)

Pole saadaval

Maksimaalne vahelduvvoolu laadimisvõimsus 7.2 kW Maksimaalne alalisvoolu laadimisvõimsus 44 kW
 

Teave vahelduvvoolu laadimismeetodite kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org

Ühenduse tüüp

Pordi asukoht

Laadimisevõimsus Laadimise aeg Laadimise kiirus

Seinapistik

Type 2 Vasakul pool - taga 2.3 kW 19 tundi 45 minutit 13 km/h

1-faasi 16A

3.7 kW 12 tundi 15 minutit 20 km/h

1-faasi 32A

7.4 kW* 6 tundi 15 minutit 40 km/h

3-faasi 16A

11 kW**

12 tundi 15 minutit

20 km/h

3-faasi 32A

22 kW** 6 tundi 15 minutit 40 km/h

* Elektrumi eksperdid soovitavad: sellele autole sobivaim kodulaadimisseade Elektrum.ee lehelt: ABB Terra, 7.4 kW Reminder: the charger is a serious consumer of electricity – make sure the housing is suitable for charging. If necessary, apply for a consultation!

**Piiratud elektriauto sisseehitatud laadija maksimaalse võimsusega, ei ole võimalik autot kiiremini laadida.

 

Teave alalisvoolu (DC) laadimise kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimisvõimsus Maximum power provided by charge point. Keskmine võimsus Average power provided by charge point over a session from 10% to 80%. Aeg Time needed to charge from 10% to 80%. Laadimise kiirus Average charging speed over a session from 10% to 80%.
50 kW DC CCS Vasakul pool - taga 40 kW 34 kW 50 minutit 210 km/h
175 kW DC 44 kW 36 kW 47 minutit 220 km/h
350 kW DC 44 kW 36 kW 47 minutit 220 km/h

Elektrum Drive alalisvoolu (DC) laadimistesti tulemused

Parameetrid 50kW DC laadimine The charging data shown in the table were obtained at the ElektrumDrive 50 kW DC charging station in Jūrmala, 4 Jomas Street. The calculations assume an average consumption of 12.1 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive.
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 292 km/h

Keskmine laadimisvõimsus (5%-80%)

34 kW
Aeg 100 km laadimiseks 21 minutit
Laadimisaeg (5->50%) 28 minutit
Laadimisaeg (5->70%) 40 minutit
Laadimisaeg (5->80%) 49 minutit
Laadimisaeg (5->90%) 1 tundi 7 minutit
Laadimisaeg (5->95%) 1 tundi 17 minutit

Tegelikud laadimisandmed sõltuvad jaamas saadaolevast võimsusest ja elektriauto sisseehitatud aku tehnilistest parameetritest – peamiselt laadimisaegsest mahust ja temperatuurist.

Laadimise kõver

Testsõitude kaart

Elektriautode võrdlus WLTP andmete järgi

Võrdlusarvutuses kasutatakse konkreetse elektriauto mudeli WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standardandmeid. WLTP standard on välja töötatud ülemaailmselt kogutud sõiduandmete põhjal ja hõlmab sõidusituatsioone nii linnaliikluses kui ka maanteel. Tegelik maksimaalne läbisõit, keskmine kulu ja kiirendus sõltuvad konkreetsest elektriauto mudelist ja selle konfiguratsioonist, valitud marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Hyundai Kona Electric (2021)

  • 173 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 7% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.4 Pro Performance

  • 195 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 24% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW iX xDrive40

  • 61 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 55% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.5 GTX

  • 169 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 30% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi e-tron GT quattro

  • 176 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 42% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID. Buzz

  • 99 km rohkem ulatust
  • 0.5s aeglasem kiirendus
  • 53% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW iX3

  • 142 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 33% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-Rifter Standard

  • 42 km väiksem ulatust
  • 2s aeglasem kiirendus
  • 36% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-208

  • 23 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 10% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mercedes EQE AMG 43 4MATIC

  • 152 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 59% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.3 Pro (2021-2022)

  • 103 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 14% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Opel Mokka-e

  • 7 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 15% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Citroën ë-C4

  • 36 km rohkem ulatust
  • 0s aeglasem kiirendus
  • 6% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mercedes EQS 500 4MATIC

  • 277 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 49% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Hyundai IONIQ 5 Long Range

  • 140 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 26% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Fiat 500e

  • 1 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 2% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-2008 SUV

  • 7 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 15% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Opel Corsa-e

  • 23 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 10% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric

  • 104 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 47% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW i3 120 Ah

  • 3 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • Sarnane energiatarbimine

Näita rohkem

Renault ZOE E-Tech

  • 84 km rohkem ulatust
  • 1.7s aeglasem kiirendus
  • 7% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

KIA e-Niro

  • 144 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 37% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford Mustang Mach-E ER AWD

  • 239 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 34% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mercedes EQV 300 Extra-Long

  • 51 km rohkem ulatust
  • 2.4s aeglasem kiirendus
  • 102% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Ariya

  • 14 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 118% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi Q4 e-tron 35

  • 5 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 38% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-Expert VAN

  • 16 km rohkem ulatust
  • 4.6s aeglasem kiirendus
  • 69% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Škoda Enyaq iV 80

  • 199 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 23% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mazda MX-30

  • 111 km väiksem ulatust
  • 0s aeglasem kiirendus
  • 22% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Lexus UX 300e

  • 6 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 20% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Ford E-Transit VAN

  • 66 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 163% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volvo XC40 Recharge Twin Pure Electric

  • 89 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 53% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Cupra Born

  • 47 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 32% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Toyota Proace City Verso Electric

  • 42 km väiksem ulatust
  • 1.5s aeglasem kiirendus
  • 36% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Leaf

  • 41 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 11% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Vairāk sadaļu