e-Niro

Tagasi

Aku mahutavus: 67.5kWh

KIA e-Niro

Tagasi

Aku mahutavus: 67.5 kWh

Kasutatav aku mahutavus: 64.0 kWh

Ulatus, km Tõhusus, kWh/100km Vahelduvvoolu laadimine, km/h Alalisvoolu laadimine, km/h
Ametlik 455 14 53
Laadimise võimsus: 11 kW vahelduvvool
350
Kiirlaadimise võimsus (max): 77 kW alalisvool
Elektrum 488
Kombineeritud (suvel)
13
Kombineeritud (suvel)
53
Andmed saadakse arvutuse tulemusena, eeldades, et laadimise käigus tekib 10% kadu.
363
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 50 kW alalisvoolu laadimisjaamas

Energiatõhususe näitajad ja võrdlus

Üldine informatsioon

Keretüüp SUV Kiirendus 0-100 km/h 7.8 sec
Istmed 5 Maksimaalne kiirus 167 km/h
Pikkus 4375 mm Maksimaalne võimsus 150 kW (204 PS)
Laius 1805 mm Kogu pöördemoment 395 Nm
Laius peeglitega Pole andmeid Tühimass (EU) 1812 kg
Kõrgus 1570 mm Kogumass (GVWR) 2230 kg
Veokonks Jah Kaubamaht 451 L
Katuse reelingud Jah Maksimaalne kaubamaht 1405 L

Maksimaalne ulatus, km

Maksimaalne läbisõit, olenevalt aastaajast ja režiimist, jääb 265 - 550 km vahele

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 365 - 550 - -
Maantee 265 - 340 - -
Kombineeritud 310 - 425 488 Test data
Date: 18.06.2021.
Temperature: 28-30◦C
Climate: Clear, dry
Average consumption: 13.4 kWh/100km
370 Test data
Date: 15.12.2021.
Temperature: 0◦C
Climate: Cloudy, wet
Average consumption: 17.5 kWh/100km

Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt kirja pandud maksimaalne läbisõit antud proovisõidul, sõites ECO-režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik maksimaalne läbisõit sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Energia tarbimine, kWh/km

Energiatarve on olenevalt aastaajast ja režiimist vahemikus 11.6 - 24.2 kWh/100km

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 11.6 - 17.5 12.4 Test data
Date: 18.06.2021.
Temperature: 28-30◦C
Climate: Clear, dry
18.2 Test data
Date: 14.12.2021.
Temperature: -1 ◦C
Climate: Cloudy, wet
Maantee 18.8 - 24.2 15.0 Test data
Date: 19.06.2021.
Temperature: 28-30◦C
Climate: Clear, dry
19.4 Test data
Date: 15.12.2021.
Temperature: 0 ◦C
Climate: Cloudy, wet
Kombineeritud 15.1 - 20.6 12.2 Test data
Date: 18.06.2021.
Temperature: 28-30◦C
Climate: Clear, dry
16.7 Test data
Date: 15.12.2021.
Temperature: 0 ◦C
Climate: Cloudy, wet
 

Keskmine energiatarve konstantsel kiirusel  Length of the test distance: 5 km

Kiirus, km/h Elektrum suve test, kWh/100km Elektrum talve test, kWh/100km
50 9.1 12.5
70 11.2 14.5
90 14.0 19.5

Tabelis märgitud energiakulu, mille Elektrumi asjatundjad fikseerisid proovisõidul elektriauto pardaarvutis, sõites ECO režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik energiakulu sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Aku ja laadimine

Aku kogumaht

67.5 kWh

Aku kasutatav võimsus

64.0 kWh

Aku tüüp

Lithium-ion

Arhitektuur 400 V
Akuelementide arv 294 Kahesuunaline laadimine (V2L) Pole saadaval
Nimipinge 360 V Kahesuunaline laadimine​​​​​​​ (V2H) Pole saadaval
Seadistus 98s3p Kahesuunaline laadimine​​​​​​​(V2G) Pole saadaval
Maksimaalne vahelduvvoolu laadimisvõimsus 11 kW Maksimaalne alalisvoolu laadimisvõimsus 77 kW
 

Teave vahelduvvoolu laadimismeetodite kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org

Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimisevõimsus Laadimise aeg Laadimise kiirus

Pistikupesa

Type 2 Ees - Keskel 2.3 kW 32 tundi 45 minutit 11 km/h

1-faasi 16A

3.7 kW 20 tundi 30 minutit 18 km/h

1-faasi 32A

7.4 kW 10 tundi 15 minutit 36 km/h

3-faasi 16A

11 kW*

7 tundi 

53 km/h

3-faasi 32A

22 kW** 7 tundi 53 km/h

* Elektrumi eksperdid soovitavad: sellele autole sobivaim kodulaadimisseade Elektrum.ee lehelt: ABB Terra, 11 kW Reminder: the charger is a serious consumer of electricity – make sure the housing is suitable for charging. If necessary, apply for a consultation!

** Piiratud elektriauto sisseehitatud laadija maksimaalse võimsusega, ei ole võimalik autot kiiremini laadida.

 

Teave alalisvoolu (DC) laadimise kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimisevõimsus Maximum power provided by charge point. Keskmine võimsus Average power provided by charge point over a session from 10% to 80%. Aeg Time needed to charge from 10% to 80%. Laadimise kiirus Average charging speed over a session from 10% to 80%.
50 kW DC CCS Front Side - Middle 49 kW 45 kW 1 tundi 3 minutit  240 km/h
175 kW DC 77 kW 64 kW 44 minutit 350 km/h

Elektrum Drive alalisvoolu (DC) laadimistesti tulemused

Parameetrid 50kW DC laadimine The charging data shown in the table were obtained at the Elektrum Drive 50 kW DC charging station in Jūrmala, 4 Jomas Street. The calculations assume an average consumption of 13.4 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive.
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 363 km/h
Keskmine laadimisvõimsus (5%-80%) 43 kW
Aeg 100 km laadimiseks 17 minutit
Laadimisaeg (5->50%) 39 minutit
Laadimisaeg (5->70%) 58 minutit
Laadimisaeg (5->80%) 1 tundi 9 minutit
Laadimisaeg (5->90%) 1 tundi 25 minutit
Laadimisaeg (5->95%) 1 tundi 34 minutit

Tegelikud laadimisandmed sõltuvad jaamas saadaolevast võimsusest ja elektriauto sisseehitatud aku tehnilistest parameetritest – peamiselt laadimisaegsest mahust ja temperatuurist.

Laadimise kõver

Testsõitude kaart

Elektriautode võrdlus WLTP andmete järgi

Võrdlusarvutuses kasutatakse konkreetse elektriauto mudeli WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standardandmeid. WLTP standard on välja töötatud ülemaailmselt kogutud sõiduandmete põhjal ja hõlmab sõidusituatsioone nii linnaliikluses kui ka maanteel. Tegelik maksimaalne läbisõit, keskmine kulu ja kiirendus sõltuvad konkreetsest elektriauto mudelist ja selle konfiguratsioonist, valitud marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Hyundai Kona Electric (2021)

  • 29 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 69% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.4 Pro Performance

  • 51 km rohkem ulatust
  • 0.5s aeglasem kiirendus
  • 95% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW iX xDrive40

  • 83 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 145% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.5 GTX

  • 25 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 105% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi e-tron GT quattro

  • 32 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 124% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID. Buzz

  • 45 km väiksem ulatust
  • 2.2s aeglasem kiirendus
  • 141% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW iX3

  • 2 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 109% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-Rifter Standard

  • 186 km väiksem ulatust
  • 3.7s aeglasem kiirendus
  • 114% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-208

  • 121 km väiksem ulatust
  • 0.1s aeglasem kiirendus
  • 73% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mercedes EQE AMG 43 4MATIC

  • 8 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 151% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.3 Pro (2021-2022)

  • 41 km väiksem ulatust
  • 1.6s aeglasem kiirendus
  • 79% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Opel Mokka-e

  • 137 km väiksem ulatust
  • 1s aeglasem kiirendus
  • 82% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Citroën ë-C4

  • 108 km väiksem ulatust
  • 1.7s aeglasem kiirendus
  • 67% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mercedes EQS 500 4MATIC

  • 133 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 135% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Hyundai IONIQ 5 Long Range

  • 4 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 99% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Fiat 500e

  • 143 km väiksem ulatust
  • 1s aeglasem kiirendus
  • 54% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Hyundai IONIQ Electric

  • 144 km väiksem ulatust
  • 1.7s aeglasem kiirendus
  • 58% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-2008 SUV

  • 137 km väiksem ulatust
  • 0.5s aeglasem kiirendus
  • 82% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Opel Corsa-e

  • 121 km väiksem ulatust
  • 0.1s aeglasem kiirendus
  • 73% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric

  • 40 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 132% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW i3 120 Ah

  • 147 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 58% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Renault ZOE E-Tech

  • 60 km väiksem ulatust
  • 3.4s aeglasem kiirendus
  • 69% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Ford Mustang Mach-E ER AWD

  • 95 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 112% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mercedes EQV 300 Extra-Long

  • 93 km väiksem ulatust
  • 4.1s aeglasem kiirendus
  • 219% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Ariya

  • 130 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 244% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi Q4 e-tron 35

  • 149 km väiksem ulatust
  • 1s aeglasem kiirendus
  • 118% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-Expert VAN

  • 128 km väiksem ulatust
  • 6.3s aeglasem kiirendus
  • 167% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Škoda Enyaq iV 80

  • 55 km rohkem ulatust
  • 0.6s aeglasem kiirendus
  • 94% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mazda MX-30

  • 255 km väiksem ulatust
  • 1.7s aeglasem kiirendus
  • 92% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Lexus UX 300e

  • 150 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 90% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Ford E-Transit VAN

  • 210 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 314% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volvo XC40 Recharge Twin Pure Electric

  • 55 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 141% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Cupra Born

  • 97 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 108% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Toyota Proace City Verso Electric

  • 186 km väiksem ulatust
  • 3.2s aeglasem kiirendus
  • 114% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Leaf

  • 185 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 76% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Vairāk sadaļu