EQV 300 Extra-Long

Tagasi

Aku mahutavus: 100.0kWh

Mercedes EQV 300 Extra-Long

Tagasi

Aku mahutavus: 100.0 kWh

Kasutatav aku mahutavus: 90.0 kWh

Ulatus, km Tõhusus, kWh/100km Vahelduvvoolu laadimine, km/h Alalisvoolu laadimine, km/h
Ametlik 362 25 31
Laadimise võimsus: 11kW vahelduvvool
310
Kiirlaadimise võimsus (max): 110 kW alalisvool
Elektrum 265 31 32
Andmed saadakse arvutuse tulemusena, eeldades, et laadimise käigus tekib 10% kadu.
341
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 150 kW alalisvoolu laadimisjaamas
 

Energiatõhususe näitajad ja võrdlus

Üldine informatsioon

Keretüüp Väike reisijate kaubik Kiirendus 0-100 km/h 12.1 sec
Istmed 7 Maksimaalne kiirus 160 km/h
Pikkus 5370 mm Maksimaalne võimsus 150 kW (204 PS)
Laius 1928 mm Kogu pöördemoment 362 Nm
Laius peeglitega 2244 mm Tühimass (EU) 2660 kg
Kõrgus 1901 mm Kogumass (GVWR) 3500 kg
Veokonks Ei Kaubamaht 1410 L
Katuse reelingud Jah Maksimaalne kaubamaht 5010 L

Maksimaalne ulatus, km

Maksimaalne läbisõit, olenevalt aastaajast ja režiimist, jääb 215 - 445 km vahele

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 325 - 445 - -
Maantee 215 - 265 - -
Kombineeritud 265 - 335 - 265 Test data
Date: 22.03.2023.
Temperature: +2 ◦C
Climate: Cloudy, dry
Average consumption: 31.0 kWh/100km

Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt kirja pandud maksimaalne läbisõit antud proovisõidul, sõites ECO-režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik maksimaalne läbisõit sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Energia tarbimine, kWh/km

Energiatarve on olenevalt aastaajast ja režiimist vahemikus 20.2 - 41.9 kWh/100km

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 20.2 - 27.7 - 28.0 Test data
Date: 22.03.2023.
Temperature: +3 ◦C
Climate: Cloudy, dry
Maantee 34.0 - 41.9 - 35.0 Test data
Date: 22.03.2023.
Temperature: +5 ◦C
Climate: Cloudy, dry
Kombineeritud 26.9 - 34.0 - 31.0 Test data
Date: 22.03.2023.
Temperature: +2 ◦C
Climate: Cloudy, dry
 

Keskmine energiatarve konstantsel kiirusel  Length of the test distance: 5 km

Kiirus, km/h Elektrum suve test, kWh/100km Elektrum talve test, kWh/100km
50 - 25.0
70 - 28.0
90 - 31.0

Length of test distance: 5 km

Tabelis märgitud energiakulu, mille Elektrumi asjatundjad fikseerisid proovisõidul elektriauto pardaarvutis, sõites ECO režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik energiakulu sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Aku ja laadimine

Aku kogumaht

100.0 kWh

Aku kasutatav võimsus

90.0 kWh

Aku tüüp

Lithium-ion

Arhitektuur 400 V
Akuelementide arv 288 Kahesuunaline laadimine (V2L) Pole saadaval
Nimipinge 352 V Kahesuunaline laadimine (V2H) Pole saadaval
Seadistus 96s3p Kahesuunaline laadimine​​​​​​​ (V2G) Pole saadaval
Maksimaalne vahelduvvoolu laadimisvõimsus 11 kW Maksimaalne alalisvoolu laadimisvõimsus  110 kW
 

Teave vahelduvvoolu laadimismeetodite kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimisevõimsus Laadimise aeg Laadimise kiirus

Pistikupesa

Type 2 Vasakul pool - Ees 2.3 kW 46 tundi 15 minutit 7 km/h

1-faasi 16A

3.7 kW 28 tundi 45 minutit 11 km/h

1-faasi 32A

7.4 kW 14 tundi 30 minutit 21 km/h

3-faasi 16A

11 kW*

9 tundi 45 minutit

31 km/h

3-faasi 32A

22 kW** 9 tundi 45 minutit 31 km/h

* Elektrumi eksperdid soovitavad: sellele autole sobivaim kodulaadimisseade Elektrum.ee lehelt: ABB Terra, 11 kW Reminder: the charger is a serious consumer of electricity – make sure the housing is suitable for charging. If necessary, apply for a consultation!

**Piiratud elektriauto sisseehitatud laadija maksimaalse võimsusega, ei ole võimalik autot kiiremini laadida.

 

Teave alalisvoolu (DC) laadimise kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimisevõimsus Maximum power provided by charge point. Keskmine võimsus Average power provided by charge point over a session from 10% to 80%. Aeg  Time needed to charge from 10% to 80%. Laadimise kiirus Average charging speed over a session from 10% to 80%.
50 kW DC CCS Vasakul pool - Ees 50 kW 50 kW 1 tundi 20 minutit 160 km/h
150 kW DC 110 kW 96 kW 41 minutit 310 km/h

Elektrum Drive alalisvoolu (DC) laadimistesti tulemused

Parameetrid 150kW DC laadimine The charging data shown in the table were obtained at the ElektrumDrive 150 kW DC charging station in Rīga, 12 P.Brieža Street. The calculations assume an average consumption of 31.0 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive.
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 341 km/h
Keskmine laadimisvõimsus (5%-80%) 103 kW
Aeg 100 km laadimiseks 18 minutit
Laadimisaeg (5->50%) 24 minutit
Laadimisaeg (5->70%) 34 minutit
Laadimisaeg (5->80%) 40 minutit
Laadimisaeg (5->90%) 47 minutit
Laadimisaeg (5->95%) 52 minutit

Tegelikud laadimisandmed sõltuvad jaamas saadaolevast võimsusest ja elektriauto sisseehitatud aku tehnilistest parameetritest – peamiselt laadimisaegsest mahust ja temperatuurist.

Laadimise kõver

Testsõitude kaart

Elektriautode võrdlus WLTP andmete järgi

Võrdlusarvutuses kasutatakse konkreetse elektriauto mudeli WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standardandmeid. WLTP standard on välja töötatud ülemaailmselt kogutud sõiduandmete põhjal ja hõlmab sõidusituatsioone nii linnaliikluses kui ka maanteel. Tegelik maksimaalne läbisõit, keskmine kulu ja kiirendus sõltuvad konkreetsest elektriauto mudelist ja selle konfiguratsioonist, valitud marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Hyundai Kona Electric (2021)

  • 122 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 47% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.4 Pro Performance

  • 144 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 39% väiksem energiakulu

Näita rohkem

BMW iX xDrive40

  • 10 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 23% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.5 GTX

  • 118 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 36% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Audi e-tron GT quattro

  • 125 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 30% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID. Buzz

  • 48 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 24% väiksem energiakulu

Näita rohkem

BMW iX3

  • 91 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 35% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-Rifter Standard

  • 93 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 33% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-208

  • 28 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 46% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQE AMG 43 4MATIC

  • 101 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 21% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.3 Pro (2021-2022)

  • 52 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 44% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Mokka-e

  • 44 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 43% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Citroën ë-C4

  • 15 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 48% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQS 500 4MATIC

  • 226 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 27% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Hyundai IONIQ 5 Long Range

  • 89 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 38% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Fiat 500e

  • 50 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 52% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Hyundai IONIQ Electric

  • 51 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 51% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-2008 SUV

  • 44 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 43% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Corsa-e

  • 28 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 46% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric

  • 53 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 27% väiksem energiakulu

Näita rohkem

BMW i3 120 Ah

  • 54 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 51% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Renault ZOE E-Tech

  • 33 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 47% väiksem energiakulu

Näita rohkem

KIA e-Niro

  • 93 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 69% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford Mustang Mach-E ER AWD

  • 188 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 34% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Nissan Ariya

  • 37 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 8% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi Q4 e-tron 35

  • 56 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 32% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-Expert VAN

  • 35 km väiksem ulatust
  • 2.2s aeglasem kiirendus
  • 16% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Škoda Enyaq iV 80

  • 148 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 39% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mazda MX-30

  • 162 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 40% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Lexus UX 300e

  • 57 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 41% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford E-Transit VAN

  • 117 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 30% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volvo XC40 Recharge Twin Pure Electric

  • 38 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 24% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Cupra Born

  • 4 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 35% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Toyota Proace City Verso Electric

  • 93 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 33% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Nissan Leaf

  • 92 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 45% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Vairāk sadaļu