ID.5 GTX

Tagasi

Aku mahutavus: 82.0kWh

Volkswagen ID.5 GTX

Tagasi

Aku mahutavus: 82.0 kWh

Kasutatav aku mahutavus: 77.0 kWh

Ulatus, km Tõhusus, kWh/100km Vahelduvvoolu laadimine, km/h Alalisvoolu laadimine, km/h
Ametlik 480 16 49
Laadimise võimsus: 11 kW vahelduvvool
560
Kiirlaadimise võimsus (max): 175 kW alalisvool
Elektrum 410
Kombineeritud (suvel)
17
Kombineeritud (suvel)
60
Andmed saadakse arvutuse tulemusena, eeldades, et laadimise käigus tekib 10% kadu.
585
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 150 kW alalisvoolu laadimisjaamas

Energiatõhususe näitajad ja võrdlus

Üldine informatsioon

Keretüüp SUV Kiirendus 0-100 km/h 6.3 sec
Istmed 5 Maksimaalne kiirus 180 km/h
Pikkus 4599 mm Maksimaalne võimsus 220 kW (299 PS)
Laius 1852 mm Kogu pöördemoment 460 Nm
Laius peeglitega Pole andmeid Tühimass (EU) 2242 kg
Kõrgus 1615 mm Kogumass (GVWR) 2750 kg
Veokonks Jah Kaubamaht 549 L
Katuse reelingud Jah Maksimaalne kaubamaht 1561 L

Maksimaalne ulatus, km

Maksimaalne läbisõit, olenevalt aastaajast ja režiimist, jääb 295 - 590 km vahele

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 400 - 590 - -
Maantee 295 - 375 - -
Kombineeritud 345 - 465 410  Test data
Date: 13.09.2022. - 14.09.2022.
Temperature: 13-15 ◦C
Climate: Cloudy, dry
Average consumption: 17.2 kWh/100km
365 Test data
Date: 15.02.2023.
Temperature: +1 ◦C
Climate: Cloudy, dry
Average consumption: 19.0 kWh/100km

Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt kirja pandud maksimaalne läbisõit antud proovisõidul, sõites ECO-režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik maksimaalne läbisõit sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Energia tarbimine, kWh/km

Energiatarve on olenevalt aastaajast ja režiimist vahemikus 13.1 - 26.1 kWh/100km

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 13.1 - 19.3 17.0 Test data
Date: 13.09.2022.
Temperature: 15 ◦C
Climate: Cloudy, dry 
18.0 Test data
Date: 15.02.2023.
Temperature: +1 ◦C
Climate: Cloudy, dry
Maantee 20.5 - 26.1 18.8 Test data
Date: 12.09.2022.
Temperature: 14 ◦C
Climate: Cloudy, dry 
22.0 Test data
Date: 16.02.2023.
Temperature: +1 ◦C
Climate: Cloudy, dry
Kombineeritud 16.6 - 22.3 16.6 Test data
Date: 13.09.2022.
Temperature: 13 ◦C
Climate: Cloudy, dry 
18.5 Test data
Date: 15.02.2023.
Temperature: +1 ◦C
Climate: Cloudy, dry
 

Keskmine energiatarve konstantsel kiirusel  Length of the test distance: 5 km

Kiirus, km/h Elektrum suve test, kWh/100km Elektrum talve test, kWh/100km
50 11.7 15.1
70 15.7 18.1
90 18.8 21.8

Length of test distance: 5 km

Tabelis märgitud energiakulu, mille Elektrumi asjatundjad fikseerisid proovisõidul elektriauto pardaarvutis, sõites ECO režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik energiakulu sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Aku ja laadimine

Aku kogumaht

82.0 kWh

Aku kasutatav võimsus

77.0 kWh

Aku tüüp

Lithium-ion

Arhitektuur 400 V
Akuelementide arv 288 Kahesuunaline laadimine (V2L) Pole saadaval
Nimipinge No Data Kahesuunaline laadimine (V2H) Pole saadaval
Seadistus 96s3p Kahesuunaline laadimine (V2G) Pole saadaval
Maksimaalne vahelduvvoolu laadimisvõimsus 11 kW Maksimaalne alalisvoolu laadimisvõimsus 175 kW
 

Teave vahelduvvoolu laadimismeetodite kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimisevõimsus Laadimise aeg Laadimise kiirus

Pistikupesa

Type 2 Paremal pool - Taga 2.3 kW 39 tundi 30 minutit 10 km/h

1-faasi 16A

3.7 kW 24 tundi 30 minutit 17 km/h

1-faasi 32A

7.4 kW 12 tundi 15 minutit 33 km/h

3-faasi 16A

11 kW*

8 tundi 15 minutit

49 km/h

3-faasi 32A

22 kW** 8 tundi 15 minutit 49 km/h

* Elektrumi eksperdid soovitavad: sellele autole sobivaim kodulaadimisseade Elektrum.ee lehelt: ABB Terra, 11 kW Reminder: the charger is a serious consumer of electricity – make sure the housing is suitable for charging. If necessary, apply for a consultation!

** Piiratud elektriauto sisseehitatud laadija maksimaalse võimsusega, ei ole võimalik autot kiiremini laadida.

 

Teave alalisvoolu (DC) laadimise kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimisevõimsus Maximum power provided by charge point. Keskmine võimsus Average power provided by charge point over a session from 10% to 80%. Aeg Time needed to charge from 10% to 80%. Laadimise kiirus Average charging speed over a session from 10% to 80%.
50 kW DC CCS Paremal pool - Taga 49 kW 47 kW 1 tundi 12 minutit 230 km/h
150 kW DC 150 kW 110 kW 31 minutit 540 km/h
300 kW DC 175 kW 115 kW 30 minutit 560 km/h

Elektrum Drive alalisvoolu (DC) laadimistesti tulemused

Parameetrid 50kW DC laadimine  The charging data shown in the table were obtained at the ElektrumDrive 50 kW DC charging station in Jūrmala, 4 Jomas Street. The calculations assume an average consumption of 16.6 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive. 150kW DC laadimine  The charging data shown in the table were obtained at the ElektrumDrive 150 kW DC charging station in Rīga, 12 Pulkveža Brieža Street. The calculations assume an average consumption of 16.6 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive.
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 271 km/h 585 km/h
Keskmine laadimisvõimsus (5%-80%) 46 kW 89 kW
Aeg 100 km laadimiseks 22 minutit 10 minutit
Laadimisaeg (5->50%) 45 minutit 17 minutit
Laadimisaeg (5->70%) 1 tundi 4 minutit 29 minutit
Laadimisaeg (5->80%) 1 tundi 14 minutit 36 minutit
Laadimisaeg (5->90%) 1 tundi 25 minutit 45 minutit
Laadimisaeg (5->95%) 1 tundi 33 minutit 52 minutit

Tegelikud laadimisandmed sõltuvad jaamas saadaolevast võimsusest ja elektriauto sisseehitatud aku tehnilistest parameetritest – peamiselt laadimisaegsest mahust ja temperatuurist.

Laadimise kõver

Testsõitude kaart

Elektriautode võrdlus WLTP andmete järgi

Võrdlusarvutuses kasutatakse konkreetse elektriauto mudeli WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standardandmeid. WLTP standard on välja töötatud ülemaailmselt kogutud sõiduandmete põhjal ja hõlmab sõidusituatsioone nii linnaliikluses kui ka maanteel. Tegelik maksimaalne läbisõit, keskmine kulu ja kiirendus sõltuvad konkreetsest elektriauto mudelist ja selle konfiguratsioonist, valitud marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Hyundai Kona Electric (2021)

  • 4 km rohkem ulatust
  • 1.6s aeglasem kiirendus
  • 18% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.4 Pro Performance

  • 26 km rohkem ulatust
  • 2.2s aeglasem kiirendus
  • 5% väiksem energiakulu

Näita rohkem

BMW iX xDrive40

  • 108 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 19% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi e-tron GT quattro

  • 7 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 9% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID. Buzz

  • 70 km väiksem ulatust
  • 3.9s aeglasem kiirendus
  • 18% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW iX3

  • 27 km väiksem ulatust
  • 0.5s aeglasem kiirendus
  • 2% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-Rifter Standard

  • 211 km väiksem ulatust
  • 5.4s aeglasem kiirendus
  • 4% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-208

  • 146 km väiksem ulatust
  • 1.8s aeglasem kiirendus
  • 16% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQE AMG 43 4MATIC

  • 17 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 23% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.3 Pro (2021-2022)

  • 66 km väiksem ulatust
  • 3.3s aeglasem kiirendus
  • 13% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Mokka-e

  • 162 km väiksem ulatust
  • 2.7s aeglasem kiirendus
  • 11% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Citroën ë-C4

  • 133 km väiksem ulatust
  • 3.4s aeglasem kiirendus
  • 19% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQS 500 4MATIC

  • 108 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 14% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Hyundai IONIQ 5 Long Range

  • 29 km väiksem ulatust
  • 1.1s aeglasem kiirendus
  • 3% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Fiat 500e

  • 168 km väiksem ulatust
  • 2.7s aeglasem kiirendus
  • 25% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Hyundai IONIQ Electric

  • 169 km väiksem ulatust
  • 3.4s aeglasem kiirendus
  • 23% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-2008 SUV

  • 162 km väiksem ulatust
  • 2.2s aeglasem kiirendus
  • 11% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Corsa-e

  • 146 km väiksem ulatust
  • 1.8s aeglasem kiirendus
  • 16% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric

  • 65 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 13% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW i3 120 Ah

  • 172 km väiksem ulatust
  • 1s aeglasem kiirendus
  • 23% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Renault ZOE E-Tech

  • 85 km väiksem ulatust
  • 5.1s aeglasem kiirendus
  • 18% väiksem energiakulu

Näita rohkem

KIA e-Niro

  • 25 km väiksem ulatust
  • 1.7s aeglasem kiirendus
  • 51% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford Mustang Mach-E ER AWD

  • 70 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 3% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mercedes EQV 300 Extra-Long

  • 118 km väiksem ulatust
  • 5.8s aeglasem kiirendus
  • 56% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Ariya

  • 155 km väiksem ulatust
  • 1.3s aeglasem kiirendus
  • 68% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi Q4 e-tron 35

  • 174 km väiksem ulatust
  • 2.7s aeglasem kiirendus
  • 6% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-Expert VAN

  • 153 km väiksem ulatust
  • 8s aeglasem kiirendus
  • 30% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Škoda Enyaq iV 80

  • 30 km rohkem ulatust
  • 2.3s aeglasem kiirendus
  • 6% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mazda MX-30

  • 280 km väiksem ulatust
  • 3.4s aeglasem kiirendus
  • 6% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Lexus UX 300e

  • 175 km väiksem ulatust
  • 1.2s aeglasem kiirendus
  • 8% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford E-Transit VAN

  • 235 km väiksem ulatust
  • 0.1s aeglasem kiirendus
  • 102% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volvo XC40 Recharge Twin Pure Electric

  • 80 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 18% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Cupra Born

  • 122 km väiksem ulatust
  • 1s aeglasem kiirendus
  • 1% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Toyota Proace City Verso Electric

  • 211 km väiksem ulatust
  • 4.9s aeglasem kiirendus
  • 4% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Leaf

  • 210 km väiksem ulatust
  • 1.6s aeglasem kiirendus
  • 14% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Vairāk sadaļu