Q4 e-tron 35

Tagasi

Aku mahutavus: 55.0kWh

Audi Q4 e-tron 35

Tagasi

Aku mahutavus: 55.0 kWh

Kasutatav aku mahutavus: 52.0 kWh

Ulatus, km Tõhusus, kWh/100km Vahelduvvoolu laadimine, km/h Alalisvoolu laadimine, km/h
Ametlik 306 17 34
Laadimise võimsus: 7.2 kW vahelduvvool
360
Kiirlaadimise võimsus (max): 118 kW alalisvool
Elektrum 320
Kombineeritud (suvel)
15
Kombineeritud (suvel)
31
Andmed saadakse arvutuse tulemusena, eeldades, et laadimise käigus tekib 10% kadu.
455
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 150 kW alalisvoolu laadimisjaamas

 

Energiatõhususe näitajad ja võrdlus

Üldine informatsioon

Keretüüp SUV Kiirendus 0-100 km/h 9.0 sec
Istmed 5 Maksimaalne kiirus 160 km/h
Pikkus 4588 mm Maksimaalne võimsus 125 kW (170 PS)
Laius 1865 mm Kogu pöördemoment 310 Nm
Laius peeglitega 2108 mm Tühimass (EU) 1965 kg
Kõrgus 1632 mm Kogumass (GVWR) 2475 kg
Veokonks Yes Kaubamaht 520 L
Katuse reelingud Yes Maksimaalne kaubamaht 1490 L

Maksimaalne ulatus, km

Maksimaalne läbisõit, olenevalt aastaajast ja režiimist, jääb 200 - 420 km vahele

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 280 - 420 - -
Maantee 200 - 260 - -
Kombineeritud 240 - 325 320 Test data
Date: 23.08.2022.
Temperature: +27 ◦C
Climate: Clear, dry
Average consumption: 15.4 kWh/100km
 
205 Test data
Date: 29.12.2021.
Temperature: -5 ◦C
Climate: Clear, dry
Average consumption: 23.8 kWh/100km

Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt kirja pandud maksimaalne läbisõit antud proovisõidul, sõites ECO-režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik maksimaalne läbisõit sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Energia tarbimine, kWh/km

Energiatarve on olenevalt aastaajast ja režiimist vahemikus 12.4 - 26.0 kWh/100km

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 12.4 - 18.6 16.5 Test data
Date: 24.08.2022.
Temperature: +25 ◦C
Climate: Cloudy, dry
23.5 Test data
Date: 28.12.2021.
Temperature: -7 ◦C
Climate: Cloudy, dry
Maantee 20.0 - 26.0 18.0 Test data
Date: 25.08.2022.
Temperature: +22 ◦C
Climate: Cloudy, dry
24.3 Test data
Date: 27.12.2021.
Temperature: -3 ◦C
Climate: Cloudy, dry
Kombineeritud 16.0 - 21.7 15.4 Test data
Date: 23.08.2022.
Temperature: +27 ◦C
Climate: Cloudy, dry
21.1 Test data
Date: 29.12.2021.
Temperature: -5 ◦C
Climate: Clear, dry
 

Keskmine energiatarve konstantsel kiirusel  Length of the test distance: 5 km

Kiirus, km/h Elektrum suve test, kWh/100km Elektrum talve test, kWh/100km
50 11.1 16.2
70 14.0 19.7
90 17.4 23.2

Length of test distance: 5 km

Tabelis märgitud energiakulu, mille Elektrumi asjatundjad fikseerisid proovisõidul elektriauto pardaarvutis, sõites ECO režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik energiakulu sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Aku ja laadimine

Aku kogumaht

55.0 kWh

Aku kasutatav võimsus

52.0 kWh

Aku tüüp

Lithium-ion

Arhitektuur 400 V
Akuelementide arv 192 Kahesuunaline laadimine (V2L) Pole saadaval
Nimipinge Pole andmeid Kahesuunaline laadimine (V2H) Pole saadaval
Seadistus 96s2p Kahesuunaline laadimine​​​​​​​ (V2G) Pole saadaval
Maksimaalne vaheduvvoolu laadimisvõimsus 7.2 kW Maksimaalne alalisvoolu laadimisvõimsus 118 kW
 

Teave vahelduvvoolu laadimismeetodite kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimisevõimsus Laadimise aeg Laadimise kiirus

Pistikupesa

Type 2 Vasakul pool - Taga 2.3 kW 26 tundi 45 minutit 11 km/h

1-faasi 16A

3.7 kW 16 tundi 45 minutit 17 km/h

1-faasi 32A

7.4 kW* 8 tundi 30 minutit 34 km/h

3-faasi 16A

11 kW** 8 tundi 30 minutit 34 km/h

3-faasi 32A

22 kW** 8 tundi 30 minutit 34 km/h

* Elektrumi eksperdid soovitavad: sellele autole sobivaim kodulaadimisseade Elektrum.ee lehelt: ABB Terra, 7.4 kW Reminder: the charger is a serious consumer of electricity – make sure the housing is suitable for charging. If necessary, apply for a consultation!

**Piiratud elektriauto sisseehitatud laadija maksimaalse võimsusega, ei ole võimalik autot kiiremini laadida.

 

Teave alalisvoolu (DC) laadimise kohta

Laadimise tüüp  Source: EV-database.org Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimisevõimsus Maximum power provided by charge point. Keskmine võimsus Average power provided by charge point over a session from 10% to 80%. Aeg Time needed to charge from 10% to 80%. Laadimise kiirus Average charging speed over a session from 10% to 80%.
50 kW DC CCS Vasakul pool - Taga 50 kW 40 kW 57 minutit 210 km/h
100 kW DC 100 kW 65 kW 35 minutit 340 km/h
150 kW DC 118 kW 70 kW 33 minutit 360 km/h

Elektrum Drive alalisvoolu (DC) laadimistesti tulemused

Parameetrid 50kW DC laadimine  The charging data shown in the table were obtained at the ElektrumDrive 50 kW DC charging station in Jūrmala, 4 Jomas Street. The calculations assume an average consumption of 21.1 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive. 150kW DC laadimine The charging data shown in the table were obtained at the ElektrumDrive 150 kW DC charging station in Rīga, 12 P.Brieža Street. The calculations assume an average consumption of 15.4 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive.
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 201 km/h 455 km/h
Keskmine laadimisvõimsus (5%-80%) 40 kW 65 kW
Aeg 100 km laadimiseks 30 minutit 13 minutit
Laadimisaeg (5->50%) 35 minutit 16 minutit
Laadimisaeg (5->70%) 49 minutit 28 minutit
Laadimisaeg (5->80%) 58 minutit 35 minutit
Laadimisaeg (5->90%) 1 tundi 9 minutit 44 minutit
Laadimisaeg (5->95%) 1 tundi 17 minutit 50 minutit

Tegelikud laadimisandmed sõltuvad jaamas saadaolevast võimsusest ja elektriauto sisseehitatud aku tehnilistest parameetritest – peamiselt laadimisaegsest mahust ja temperatuurist.

Laadimise kõver

Testsõitude kaart

Elektriautode võrdlus WLTP andmete järgi

Võrdlusarvutuses kasutatakse konkreetse elektriauto mudeli WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standardandmeid. WLTP standard on välja töötatud ülemaailmselt kogutud sõiduandmete põhjal ja hõlmab sõidusituatsioone nii linnaliikluses kui ka maanteel. Tegelik maksimaalne läbisõit, keskmine kulu ja kiirendus sõltuvad konkreetsest elektriauto mudelist ja selle konfiguratsioonist, valitud marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Hyundai Kona Electric

  • 178 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 22% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.4 Pro Performance

  • 200 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 11% väiksem energiakulu

Näita rohkem

BMW iX xDrive40

  • 66 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 12% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.5 GTX

  • 174 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 6% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Audi e-tron GT quattro

  • 181 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 3% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID. Buzz

  • 104 km rohkem ulatust
  • 1.2s aeglasem kiirendus
  • 11% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW iX3

  • 147 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 4% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-Rifter Standard

  • 37 km väiksem ulatust
  • 2.7s aeglasem kiirendus
  • 2% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-208

  • 28 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 21% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQE AMG 43 4MATIC

  • 157 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 15% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.3 Pro

  • 108 km rohkem ulatust
  • 0.6s aeglasem kiirendus
  • 18% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Mokka-e

  • 12 km rohkem ulatust
  • 0s aeglasem kiirendus
  • 16% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Nissan Leaf e+ (soojuspumbaga)

  • 79 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 10% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Citroën ë-C4

  • 41 km rohkem ulatust
  • 0.7s aeglasem kiirendus
  • 24% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQS 500 4MATIC

  • 282 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 8% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Hyundai IONIQ 5 Long Range

  • 145 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 9% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Fiat 500e

  • 6 km rohkem ulatust
  • 0s aeglasem kiirendus
  • 29% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Hyundai IONIQ Electric

  • 5 km rohkem ulatust
  • 0.7s aeglasem kiirendus
  • 28% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Nissan Leaf e+ (ilma soojuspumbata)

  • 79 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 10% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-2008 SUV

  • 12 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 16% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Corsa-e

  • 28 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 21% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric

  • 109 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 6% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW i3 120 Ah

  • 2 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 28% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Renault ZOE E-Tech

  • 89 km rohkem ulatust
  • 2.4s aeglasem kiirendus
  • 22% väiksem energiakulu

Näita rohkem

KIA e-Niro

  • 149 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 54% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford Mustang Mach-E ER AWD

  • 244 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 3% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQV 300 Extra-Long

  • 56 km rohkem ulatust
  • 3.1s aeglasem kiirendus
  • 46% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Ariya

  • 19 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 58% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-Expert VAN

  • 21 km rohkem ulatust
  • 5.3s aeglasem kiirendus
  • 22% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Škoda Enyaq iV 80

  • 204 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 11% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mazda MX-30 e-Skyactiv Makoto

  • 106 km väiksem ulatust
  • 0.7s aeglasem kiirendus
  • 12% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Lexus UX 300e

  • 1 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 13% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford E-Transit VAN

  • 61 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 90% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volvo XC40 Recharge Twin Pure Electric

  • 94 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 11% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Cupra Born

  • 52 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 5% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Toyota Proace City Verso Electric

  • 37 km väiksem ulatust
  • 2.2s aeglasem kiirendus
  • 2% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Nissan Leaf

  • 36 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 19% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Vairāk sadaļu