Mustang Mach-E ER AWD

Tagasi

Aku mahutavus: 98.7kWh

Ford Mustang Mach-E ER AWD

Tagasi

Aku mahutavus: 98.7 kWh

Kasutatav aku mahutavus: 91.0 kWh

Ulatus, km Tõhusus, kWh/100km Vahelduvvoolu laadimine, km/h Alalisvoolu laadimine, km/h
Ametlik 550 17 45
Laadimise võimsus: 11 kW vahelduvvool
390
Kiirlaadimise võimsus (max): 107 kW alalisvool
Elektrum 350
Kombineeritud (talvel)
23
Kombineeritud (talvel)
43
Andmed saadakse arvutuse tulemusena, eeldades, et laadimise käigus tekib 10% kadu.
392
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 150 kW alalisvoolu laadimisjaamas

Energiatõhususe näitajad ja võrdlus

Üldine informatsioon

Keretüüp SUV Kiirendus 0-100 km/h 5.8 sec
Istmed 5 Maksimaalne kiirus 180 km/h
Pikkus 4713 mm Maksimaalne võimsus 258 kW (351 PS)
Laius 1881 mm Kogu pöördemoment 580 Nm
Laius peeglitega 2097 mm Tühimass (EU) 2257 kg
Kõrgus 1624 mm Kogumass (GVWR) 2690 kg
Veokonks Jah Kaubamaht 322 L
Katuse reelingud Ei Maksimaalne kaubamaht 1420 L

Maksimaalne ulatus, km

Maksimaalne läbisõit, olenevalt aastaajast ja režiimist, jääb 315 - 640 km vahele

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 445 - 640 - -
Maantee 315 - 400 - -
Kombineeritud 375 - 500 - 350 Test data
Date: 10.01.2023.
Temperature: -1 ◦C
Climate: Cloudy, wet
Average consumption: 23.0 kWh/100 km

Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt kirja pandud maksimaalne läbisõit antud proovisõidul, sõites ECO-režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik maksimaalne läbisõit sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Energia tarbimine, kWh/km

Energiatarve on olenevalt aastaajast ja režiimist vahemikus 14.2 - 28.9 kWh/100km

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 14.2 - 20.4 - 23.0 Test data
Date: 09.01.2023.
Temperature: -2 ◦C
Climate: Cloudy, wet
Maantee 22.8 - 28.9 - 26.0 Test data
Date: 09.01.2023.
Temperature: -2 ◦C
Climate: Cloudy, wet
Kombineeritud 18.2 - 24.3 - 22.0 Test data
Date: 10.01.2023.
Temperature: -1 ◦C
Climate: Cloudy, wet
 

Keskmine energiatarve konstantsel kiirusel  Length of the test distance: 5 km

Kiirus, km/h Elektrum suve test, kWh/100km Elektrum talve test, kWh/100km
50 - 14.0
70 - 17.0
90 - 21.0

Length of test distance: 5 km

Tabelis märgitud energiakulu, mille Elektrumi asjatundjad fikseerisid proovisõidul elektriauto pardaarvutis, sõites ECO režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik energiakulu sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Aku ja laadimine

Aku kogumaht

98.7 kWh

Aku kasutatav võimsus

91.0 kWh

Aku tüüp

Lithium-ion

Arhitektuur 400 V
Akuelementide arv 376 Kahesuunaline laadimine (V2L) Not Available
Nimipinge 396 V Kahesuunaline laadimine​​​​​​​ (V2H) Not Available
Seadistus 94s4p Kahesuunaline laadimine​​​​​​​ (V2G) Not Available
Maksimaalne vahelduvvoolu laadimisvõimsus 11 kW Maksimaalne alalisvoolu laadimisvõimsus 107 kW
 

Teave vahelduvvoolu laadimismeetodite kohta

Laadimise võimsus Source: EV-database.org Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimisevõimsus Laadimise aeg Laadimise kiirus

Pistikupesa

Type 2 Vasakul pool- Ees 2.3 kW 46 tundi 45 minutit 9 km/h

1-faasi 16A

3.7 kW 29 tundi 15 km/h

1-faasi 32A

7.4 kW

14 tundi 30 minutit

30 km/h

3-faasi 16A

11 kW*

9 tundi 45 minutit

45 km/h

3-faasi 32A

22 kW** 9 tundi 45 minutit 45 km/h

* Elektrumi eksperdid soovitavad: sellele autole sobivaim kodulaadimisseade Elektrum.ee lehelt: ABB Terra, 11 kW Reminder: the charger is a serious consumer of electricity – make sure the housing is suitable for charging. If necessary, apply for a consultation!

** Piiratud elektriauto sisseehitatud laadija maksimaalse võimsusega, ei ole võimalik autot kiiremini laadida.

 

Teave alalisvoolu (DC) laadimise kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimisevõimsus Maximum power provided by charge point. Keskmine võimsus Average power provided by charge point over a session from 10% to 80%. Aeg Time needed to charge from 10% to 80%. Laadimise kiirus Average charging speed over a session from 10% to 80%.
50 kW DC CCS Vasakul pool - Ees 48 kW 45 kW 1 tund 29 minutit 200 km/h
150kW DC 107 kW 86 kW 47 minutit 390 km/h
300kW DC 1077 kW 86 kW 47 minutit 390 km/h

Elektrum Drive alalisvoolu (DC) laadimistesti tulemused

Parameetrid 50kW DC laadimine The charging data shown in the table were obtained at the ElektrumDrive 50 kW DC charging station in Jūrmala, 4 Jomas Street. The calculations assume an average consumption of 22.0 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive. 150kW DC laadimine The charging data shown in the table were obtained at the ElektrumDrive 150 kW DC charging station in Rīga, 12 P.Brieža Street. The calculations assume an average consumption of 22.0 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive.
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 194 km/h 392 km/h
Keskmine laadimisvõimsus (5%-80%) 42 kW 81 kW
Aeg 100 km laadimiseks 31 minutit 15 minutit
Laadimisaeg (5->50%) 54 minutit 26 minutit
Laadimisaeg (5->70%) 1 tund 19 minutit 39 minutit
Laadimisaeg (5->80%) 1 tund 33 minutit 48 minutit
Laadimisaeg (5->90%) 1 tund 54 minutit 1 tund 3 minutit
Laadimisaeg (5->95%) 2 tundi 5 minutit 1 tund 11 minutit

Tegelikud laadimisandmed sõltuvad jaamas saadaolevast võimsusest ja elektriauto sisseehitatud aku tehnilistest parameetritest – peamiselt laadimisaegsest mahust ja temperatuurist.

Laadimise kõver

Testsõitude kaart

Elektriautode võrdlus WLTP andmete järgi

Võrdlusarvutuses kasutatakse konkreetse elektriauto mudeli WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standardandmeid. WLTP standard on välja töötatud ülemaailmselt kogutud sõiduandmete põhjal ja hõlmab sõidusituatsioone nii linnaliikluses kui ka maanteel. Tegelik maksimaalne läbisõit, keskmine kulu ja kiirendus sõltuvad konkreetsest elektriauto mudelist ja selle konfiguratsioonist, valitud marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Hyundai Kona Electric

  • 66 km väiksem ulatust
  • 2.1s aeglasem kiirendus
  • 20% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.4 Pro Performance

  • 44 km väiksem ulatust
  • 2.7s aeglasem kiirendus
  • 8% väiksem energiakulu

Näita rohkem

BMW iX xDrive40

  • 178 km väiksem ulatust
  • 0.3s aeglasem kiirendus
  • 16% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.5 GTX

  • 70 km väiksem ulatust
  • 0.5s aeglasem kiirendus
  • 3% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Audi e-tron GT quattro

  • 63 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 6% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID. Buzz

  • 140 km väiksem ulatust
  • 4.4s aeglasem kiirendus
  • 14% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW iX3

  • 97 km väiksem ulatust
  • 1s aeglasem kiirendus
  • 1% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-Rifter Standard

  • 281 km väiksem ulatust
  • 5.9s aeglasem kiirendus
  • 1% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-208

  • 216 km väiksem ulatust
  • 2.3s aeglasem kiirendus
  • 18% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQE AMG 43 4MATIC

  • 87 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 19% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.3 Pro

  • 136 km väiksem ulatust
  • 3.8s aeglasem kiirendus
  • 15% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Mokka-e

  • 232 km väiksem ulatust
  • 3.2s aeglasem kiirendus
  • 14% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Nissan Leaf e+ (soojuspumbaga)

  • 165 km väiksem ulatust
  • 1.5s aeglasem kiirendus
  • 7% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Citroën ë-C4

  • 203 km väiksem ulatust
  • 3.9s aeglasem kiirendus
  • 21% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQS 500 4MATIC

  • 38 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 11% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Hyundai IONIQ 5 Long Range

  • 99 km väiksem ulatust
  • 1.6s aeglasem kiirendus
  • 6% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Fiat 500e

  • 238 km väiksem ulatust
  • 3.2s aeglasem kiirendus
  • 27% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Hyundai IONIQ Electric

  • 239 km väiksem ulatust
  • 3.9s aeglasem kiirendus
  • 25% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Nissan Leaf e+ (ilma soojuspumbata)

  • 165 km väiksem ulatust
  • 1.1s aeglasem kiirendus
  • 7% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-2008 SUV

  • 232 km väiksem ulatust
  • 2.7s aeglasem kiirendus
  • 14% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Corsa-e

  • 216 km väiksem ulatust
  • 2.3s aeglasem kiirendus
  • 18% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric

  • 135 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 10% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW i3 120 Ah

  • 242 km väiksem ulatust
  • 1.5s aeglasem kiirendus
  • 25% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Renault ZOE E-Tech

  • 155 km väiksem ulatust
  • 5.6s aeglasem kiirendus
  • 20% väiksem energiakulu

Näita rohkem

KIA e-Niro

  • 95 km väiksem ulatust
  • 2.2s aeglasem kiirendus
  • 53% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQV 300 Extra-Long

  • 188 km väiksem ulatust
  • 6.3s aeglasem kiirendus
  • 51% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Ariya

  • 225 km väiksem ulatust
  • 1.8s aeglasem kiirendus
  • 62% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi Q4 e-tron 35

  • 244 km väiksem ulatust
  • 3.2s aeglasem kiirendus
  • 3% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-Expert VAN

  • 223 km väiksem ulatust
  • 8.5s aeglasem kiirendus
  • 26% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Škoda Enyaq iV 80

  • 40 km väiksem ulatust
  • 2.8s aeglasem kiirendus
  • 8% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mazda MX-30 e-Skyactiv Makoto

  • 350 km väiksem ulatust
  • 3.9s aeglasem kiirendus
  • 9% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Lexus UX 300e

  • 245 km väiksem ulatust
  • 1.7s aeglasem kiirendus
  • 10% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford E-Transit VAN

  • 305 km väiksem ulatust
  • 0.6s aeglasem kiirendus
  • 96% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volvo XC40 Recharge Twin Pure Electric

  • 150 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 14% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Cupra Born

  • 192 km väiksem ulatust
  • 1.5s aeglasem kiirendus
  • 2% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Toyota Proace City Verso Electric

  • 281 km väiksem ulatust
  • 5.4s aeglasem kiirendus
  • 1% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Leaf

  • 280 km väiksem ulatust
  • 2.1s aeglasem kiirendus
  • 17% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Vairāk sadaļu