iX xDrive40

Tagasi

Aku mahutavus: 76.6kWh

BMW iX xDrive40

Tagasi

Aku mahutavus: 76.6 kWh

Kasutatav aku mahutavus: 71.0 kWh

Ulatus, km Tõhusus, kWh/100km Vahelduvvoolu laadimine, km/h Alalisvoolu laadimine, km/h
Ametlik 372 19 46
Laadimise võimsus: 11kW vahelduvvool
470
Kiirlaadimise võimsus (max): 150 kW alalisvool
Elektrum 280
Kombineeritud (talvel)
24
Kombineeritud (talvel)
42
Andmed saadakse arvutuse tulemusena, eeldades, et laadimise käigus tekib 10% kadu.
181
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 50 kW alalisvoolu laadimisjaamas

 

Energiatõhususe näitajad ja võrdlus

Üldine informatsioon

Keretüüp SUV Kiirendus 0-100 km/h 6.1 sec
Istmed 5 Maksimaalne kiirus 200 km/h
Pikkus 4953 mm Maksimaalne võimsus 240 kW (326 PS)
Laius 1967 mm Kogu pöördemoment 630 Nm
Laius peeglitega 2230 mm Tühimass (EU) 2440 kg
Kõrgus 1695 mm Kogumass(GVWR) 3010 kg
Veokonks Jah Kaubamaht 500 L
Katuse reelingud Ei Maksimaalne kaubamaht 1750 L

Maksimaalne ulatus, km

Maksimaalne läbisõit, olenevalt aastaajast ja režiimist, jääb 255 - 500 km vahele

Marsruut EV-database andmed  Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 345 - 500 - -
Maantee 255 - 320 - -
Kombineeritud 300 - 400 - 280 Test data
Date: 02.02.2022.
Temperature: -4 ◦C
Climate: Clear, dry
Average consumption: 24.0 kWh/100km

Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt kirja pandud maksimaalne läbisõit antud proovisõidul, sõites ECO-režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik maksimaalne läbisõit sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Energia tarbimine, kWh/km

Energiatarve on olenevalt aastaajast ja režiimist vahemikus 14.2 - 27.8 kWh/100km

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 14.2 - 20.6 - 22.6 Test data
Date: 02.02.2022.
Temperature: -2 ◦C
Climate: Clear, dry
Maantee 22.2 - 27.8 - 25.4 Test data
Date: 02.02.2022.
Temperature: -4 ◦C
Climate: Cloudy, dry
Kombineeritud 17.8 - 23.7 - 23.4 Test data
Date: 02.02.2022.
Temperature: -4 ◦C
Climate: Clear, dry
 

Keskmine energiatarve konstantsel kiirusel  Length of the test distance: 5 km

Kiirus, km/h Elektrum suve test, kWh/100km Elektrum talve test, kWh/100km
50 - 19.1
70 - 22.7
90 - 26.1

Length of test distance: 5 km

Tabelis märgitud energiakulu, mille Elektrumi asjatundjad fikseerisid proovisõidul elektriauto pardaarvutis, sõites ECO režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik energiakulu sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Aku ja laadimine

Aku kogumaht

76.6 kWh

Aku kasutatav võimsus

71.0 kWh

Aku tüüp

Lithium-ion

Arhitektuur 400 V
Akuelementide arv Pole andmeid Kahesuunaline laadimine (V2L) Pole saadaval
Nimipinge 330 V Kahesuunaline laadimine (V2H) Pole saadaval
Seadistus Pole andmeid Kahesuunaline laadimine​​​​​​​(V2G) Pole saadaval
Maksimaalne vahelduvvoolu laadimisvõimsus 11 kW Maksimaalne alalisvoolu laadimisvõimsus 148 kW
 

Teave vahelduvvoolu laadimismeetodite kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org

Ühenduse tüüp

Pordi asukoht

Laadimisevõimsus

Laadimise aeg

Laadimise kiirus

Wall Plug

Type 2 Paremal pool - Taga 2.3 kW 36 tundi 30 minutit 10 km/h

1-phase 16A

3.7 kW 22 tundi 45 minutit 16 km/h

1-phase 32A

7.4 kW 11 tundi 30 minutit 31 km/h

3-phase 16A

11 kW* 7 tundi 45 minutit 46 km/h

3-phase 32A

22 kW** 7 tundi 45 minutit 46 km/h

* Elektrumi eksperdid soovitavad: sellele autole sobivaim kodulaadimisseade Elektrum.ee lehelt: ABB Terra, 11 kW Reminder: the charger is a serious consumer of electricity – make sure the housing is suitable for charging. If necessary, apply for a consultation!

**Piiratud elektriauto sisseehitatud laadija maksimaalse võimsusega, ei ole võimalik autot kiiremini laadida.

 

Teave alalisvoolu (DC) laadimise kohta

Laadimise tüüp  Source: EV-database.org

Ühenduse tüüp

Pordi asukoht

Laadimisevõimsus​​​​​​​  Maximum power provided by charge point. Keskmine võimsus  Average power provided by charge point over a session from 10% to 80%. Aeg  Time needed to charge from 10% to 80%. Laadimise kiirus  Average charging speed over a session from 10% to 80%.
50 kW DC CCS Paremal pool - Taga 46 kW 44 kW 1 tundi 11 minutit 210 km/h
150kW DC 148 kW 102 kW 31 minutit 480 km/h
300kW DC 148 kW 102 kW 31 minutit 480 km/h

Elektrum Drive alalisvoolu (DC) laadimistesti tulemused

Parameetrid 50kW DC laadimine  The charging data shown in the table were obtained at the Elektrum Drive 50 kW DC charging station in Jūrmala, 4 Jomas Street. The calculations assume an average consumption of 23.4 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive.
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 181 km/h
Keskmine laadimisvõimsus (5%-80%) 43 kW
Aeg 100 km laadimiseks 33 minutit
Laadimisaeg (5->50%) 46 minutit
Laadimisaeg (5->70%) 1 tundi 6 minutit
Laadimisaeg (5->80%) 1 tundi 16 minutit
Laadimisaeg (5->90%) 1 tundi 26 minutit
Laadimisaeg (5->95%) 1 tundi 32 minutit

Tegelikud laadimisandmed sõltuvad jaamas saadaolevast võimsusest ja elektriauto sisseehitatud aku tehnilistest parameetritest – peamiselt laadimisaegsest mahust ja temperatuurist.

Laadimise kõver

Testsõitude kaart

Elektriautode võrdlus WLTP andmete järgi

Võrdlusarvutuses kasutatakse konkreetse elektriauto mudeli WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standardandmeid. WLTP standard on välja töötatud ülemaailmselt kogutud sõiduandmete põhjal ja hõlmab sõidusituatsioone nii linnaliikluses kui ka maanteel. Tegelik maksimaalne läbisõit, keskmine kulu ja kiirendus sõltuvad konkreetsest elektriauto mudelist ja selle konfiguratsioonist, valitud marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Hyundai Kona Electric

  • 112 km rohkem ulatust
  • 1.8s aeglasem kiirendus
  • 31% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.4 Pro Performance

  • 134 km rohkem ulatust
  • 2.4s aeglasem kiirendus
  • 20% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.5 GTX

  • 108 km rohkem ulatust
  • 0.2s aeglasem kiirendus
  • 16% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Audi e-tron GT quattro

  • 115 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 8% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID. Buzz

  • 38 km rohkem ulatust
  • 4.1s aeglasem kiirendus
  • 2% väiksem energiakulu

Näita rohkem

BMW iX3

  • 81 km rohkem ulatust
  • 0.7s aeglasem kiirendus
  • 15% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-Rifter Standard

  • 103 km väiksem ulatust
  • 5.6s aeglasem kiirendus
  • 13% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-208

  • 38 km väiksem ulatust
  • 2s aeglasem kiirendus
  • 29% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQE AMG 43 4MATIC

  • 91 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 3% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.3 Pro

  • 42 km rohkem ulatust
  • 3.5s aeglasem kiirendus
  • 27% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Mokka-e

  • 54 km väiksem ulatust
  • 2.9s aeglasem kiirendus
  • 26% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Nissan Leaf e+ (soojuspumbaga)

  • 13 km rohkem ulatust
  • 1.2s aeglasem kiirendus
  • 20% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Citroën ë-C4

  • 25 km väiksem ulatust
  • 3.6s aeglasem kiirendus
  • 32% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQS 500 4MATIC

  • 216 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 4% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Hyundai IONIQ 5 Long Range

  • 79 km rohkem ulatust
  • 1.3s aeglasem kiirendus
  • 19% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Fiat 500e

  • 60 km väiksem ulatust
  • 2.9s aeglasem kiirendus
  • 37% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Hyundai IONIQ Electric

  • 61 km väiksem ulatust
  • 3.6s aeglasem kiirendus
  • 36% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Nissan Leaf e+ (ilma soojuspumbata)

  • 13 km rohkem ulatust
  • 0.8s aeglasem kiirendus
  • 20% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-2008 SUV

  • 54 km väiksem ulatust
  • 2.4s aeglasem kiirendus
  • 26% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Corsa-e

  • 38 km väiksem ulatust
  • 2s aeglasem kiirendus
  • 29% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric

  • 43 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 5% väiksem energiakulu

Näita rohkem

BMW i3 120 Ah

  • 64 km väiksem ulatust
  • 1.2s aeglasem kiirendus
  • 36% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Renault ZOE E-Tech

  • 23 km rohkem ulatust
  • 5.3s aeglasem kiirendus
  • 31% väiksem energiakulu

Näita rohkem

KIA e-Niro

  • 83 km rohkem ulatust
  • 1.9s aeglasem kiirendus
  • 59% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford Mustang Mach-E ER AWD

  • 178 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 14% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQV 300 Extra-Long

  • 10 km väiksem ulatust
  • 6s aeglasem kiirendus
  • 30% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Ariya

  • 47 km väiksem ulatust
  • 1.5s aeglasem kiirendus
  • 40% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi Q4 e-tron 35

  • 66 km väiksem ulatust
  • 2.9s aeglasem kiirendus
  • 11% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-Expert VAN

  • 45 km väiksem ulatust
  • 8.2s aeglasem kiirendus
  • 9% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Škoda Enyaq iV 80

  • 138 km rohkem ulatust
  • 2.5s aeglasem kiirendus
  • 21% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mazda MX-30 e-Skyactiv Makoto

  • 172 km väiksem ulatust
  • 3.6s aeglasem kiirendus
  • 21% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Lexus UX 300e

  • 67 km väiksem ulatust
  • 1.4s aeglasem kiirendus
  • 23% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford E-Transit VAN

  • 127 km väiksem ulatust
  • 0.3s aeglasem kiirendus
  • 69% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volvo XC40 Recharge Twin Pure Electric

  • 28 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 2% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Cupra Born

  • 14 km väiksem ulatust
  • 1.2s aeglasem kiirendus
  • 15% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Toyota Proace City Verso Electric

  • 103 km väiksem ulatust
  • 5.1s aeglasem kiirendus
  • 13% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Nissan Leaf

  • 102 km väiksem ulatust
  • 1.8s aeglasem kiirendus
  • 28% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Vairāk sadaļu