EQS 500 4MATIC

Tagasi

Aku mahutavus: 120.0kWh

Mercedes EQS 500 4MATIC

Tagasi

Aku mahutavus: 120.0 kWh

Kasutatav aku mahutavus: 107.8 kWh

Ulatus, km Tõhusus, kWh/100km Vahelduvvoolu laadimine, km/h Alalisvoolu laadimine, km/h
Ametlik 588 18 51
Laadimise võimsus: 11kW vahelduvvool
900
Kiirlaadimise võimsus (max): 207 kW alalisvool
Elektrum 430
Kombineeritud (talvel)
25
Kombineeritud (talvel)
45
Andmed saadakse arvutuse tulemusena, eeldades, et laadimise käigus tekib 10% kadu.
644
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 150 kW alalisvoolu laadimisjaamas

 

Energiatõhususe näitajad ja võrdlus

Üldine informatsioon

Keretüüp Sedaan Kiirendus 0-100 km/h 4.8 sec
Istmed 5 Maksimaalne kiirus 210 km/h
Pikkus 5216 mm Maksimaalne võimsus 330 kW (449 PS)
Laius 1926 mm Kogu pöördemoment 855 Nm
Laius peegliega 2125 mm Tühimass (EU) 2615 kg
Kõrgus 1512 mm Kogumass (GVWR) 3060 kg
Veokonks Jah Kaubamaht 610 L
Katuse reelingud Ei Maksimaalne kaubamaht 1770 L

Mksimaalne ulatus, km

Maksimaalne läbisõit, olenevalt aastaajast ja režiimist, jääb 445 - 845 km vahele

Marsruut EV-database andmed  Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 570 - 845 - -
Maantee 445 - 580 - -
Kombineeritud 510 - 700 - 430 Test data
Date: 08.03.2023.
Temperature: 0 ◦C
Climate: Cloudy, snowy, wet 
Average consumption: 25.0 kWh/100km
 

Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt kirja pandud maksimaalne läbisõit antud proovisõidul, sõites ECO-režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik maksimaalne läbisõit sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Energia tarbimine, kWh/km

Energiatarve on olenevalt aastaajast ja režiimist vahemikus 12.8 - 24.2 kWh/100km

Marsruut EV-database andmed  Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 12.8 - 18.9 - 24.5 Test data
Date: 08.03.2023.
Temperature: 0 ◦C
Climate: Cloudy, snowy, wet 
Maantee 18.6 - 24.2 - 28.0 Test data
Date: 07.03.2023.
Temperature: -2 ◦C
Climate: Sunny, dry
Kombineeritud 15.4 - 21.1 - 22.0 Test data
Date: 07.03.2023.
Temperature: +2 ◦C
Climate: Sunny, dry
 

Keskmine energiatarve konstantsel kiirusel  Length of the test distance: 5 km

Kiirus, km/h Elektrum suve test, kWh/100km Elektrum talve test, kWh/100km
50 - 16.2
70 - 20.0
90 - 23.3

Length of test distance: 5 km

Tabelis märgitud energiakulu, mille Elektrumi asjatundjad fikseerisid proovisõidul elektriauto pardaarvutis, sõites ECO režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik energiakulu sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Aku ja laadimine

Aku kogumaht

120.0 kWh

Aku kasutatav võimsus

107.8 kWh

Aku tüüp

Lithium-ion

Arhitektuur 400 V
Akuelementide arv 432 Kahesuunaline laadimine (V2L) Pole saadaval
Nimipinge 396 V Kahesuunaline laadimine (V2H) Pole saadaval
Seadistus 108s4p Kahesuunaline laadimine​​​​​​​ (V2G) Pole saadaval
Maksimaalne vahelduvvoolu laadimisvõimsus 11 kW Maksimaalne alalisvoolu laadimisvõimsus 207 kW
 

Teave vahelduvvoolu laadimismeetodite kohta

Laadimise tüüp  Source: EV-database.org Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimise võimsus Laadimise aeg Laadimise kiirus

Pistikupesa

Type 2 Paremal pool - Taga 2.3 kW 55 tundi 11 km/h

1-faasi 16A

3.7 kW 34 tundi 30 minutit 18 km/h

1-faasi 32A

7.4 kW

17 tundi 15 minutit

35 km/h

3-faasi 16A

11 kW*

11 tundi 45 minutit

51 km/h

3-faasi 32A

22 kW** 11 tundi 45 minutit 51 km/h

* Elektrumi eksperdid soovitavad: sellele autole sobivaim kodulaadimisseade Elektrum.ee lehelt: ABB Terra, 11 kW Reminder: the charger is a serious consumer of electricity – make sure the housing is suitable for charging. If necessary, apply for a consultation!

**Piiratud elektriauto sisseehitatud laadija maksimaalse võimsusega, ei ole võimalik autot kiiremini laadida.

 

Teave alalisvoolu (DC) laadimise kohta

Laadimise tüüp  Source: EV-database.org Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimise võimsus  Maximum power provided by charge point. Keskmine võimsus  Average power provided by charge point over a session from 10% to 80%. Aeg  Time needed to charge from 10% to 80%. Laadimise kiirus  Average charging speed over a session from 10% to 80%.
50 kW DC CCS Paremal pool- Taga 50 kW 50 kW 1 tundi 35 minutit 260 km/h
150kW DC 150 kW 144 kW 33 minutit 770 km/h
300kW DC 207 kW 173 kW 28 minutit 900 km/h

Elektrum Drive alalisvoolu (DC) laadimistesti tulemused

Parameetrid 150kW DC laadimine  The charging data shown in the table were obtained at the ElektrumDrive 150 kW DC charging station in Rīga, 12 P.Brieža Street. The calculations assume an average consumption of 22.0 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive.
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 644 km/h
Keskmine laadimisvõimsus (5%-80%) 135 kW
Aeg 100 km laadimiseks 9 minutit
Laadimisaeg (5->50%) 21 minutit
Laadimisaeg (5->70%) 31 minutit
Laadimisaeg (5->80%) 37 minutit
Laadimisaeg (5->90%) 45 minutit
Laadimisaeg (5->95%) 53 minutit

Tegelikud laadimisandmed sõltuvad jaamas saadaolevast võimsusest ja elektriauto sisseehitatud aku tehnilistest parameetritest – peamiselt laadimisaegsest mahust ja temperatuurist.

Laadimise kõver

Testsõitude kaart

Elektriautode võrdlus WLTP andmete järgi

Võrdlusarvutuses kasutatakse konkreetse elektriauto mudeli WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standardandmeid. WLTP standard on välja töötatud ülemaailmselt kogutud sõiduandmete põhjal ja hõlmab sõidusituatsioone nii linnaliikluses kui ka maanteel. Tegelik maksimaalne läbisõit, keskmine kulu ja kiirendus sõltuvad konkreetsest elektriauto mudelist ja selle konfiguratsioonist, valitud marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Hyundai Kona Electric (2021)

  • 104 km väiksem ulatust
  • 3.1s aeglasem kiirendus
  • 28% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.4 Pro Performance

  • 82 km väiksem ulatust
  • 3.7s aeglasem kiirendus
  • 17% väiksem energiakulu

Näita rohkem

BMW iX xDrive40

  • 216 km väiksem ulatust
  • 1.3s aeglasem kiirendus
  • 4% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.5 GTX

  • 108 km väiksem ulatust
  • 1.5s aeglasem kiirendus
  • 13% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Audi e-tron GT quattro

  • 101 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 4% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID. Buzz

  • 178 km väiksem ulatust
  • 5.4s aeglasem kiirendus
  • 3% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW iX3

  • 135 km väiksem ulatust
  • 2s aeglasem kiirendus
  • 11% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-Rifter Standard

  • 319 km väiksem ulatust
  • 6.9s aeglasem kiirendus
  • 9% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-208

  • 254 km väiksem ulatust
  • 3.3s aeglasem kiirendus
  • 26% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQE AMG 43 4MATIC

  • 125 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 7% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.3 Pro (2021-2022)

  • 174 km väiksem ulatust
  • 4.8s aeglasem kiirendus
  • 23% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Mokka-e

  • 270 km väiksem ulatust
  • 4.2s aeglasem kiirendus
  • 22% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Citroën ë-C4

  • 241 km väiksem ulatust
  • 4.9s aeglasem kiirendus
  • 29% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Hyundai IONIQ 5 Long Range

  • 137 km väiksem ulatust
  • 2.6s aeglasem kiirendus
  • 15% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Fiat 500e

  • 276 km väiksem ulatust
  • 4.2s aeglasem kiirendus
  • 34% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Hyundai IONIQ Electric

  • 277 km väiksem ulatust
  • 4.9s aeglasem kiirendus
  • 33% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-2008 SUV

  • 270 km väiksem ulatust
  • 3.7s aeglasem kiirendus
  • 22% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Corsa-e

  • 254 km väiksem ulatust
  • 3.3s aeglasem kiirendus
  • 26% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric

  • 173 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 1% väiksem energiakulu

Näita rohkem

BMW i3 120 Ah

  • 280 km väiksem ulatust
  • 2.5s aeglasem kiirendus
  • 33% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Renault ZOE E-Tech

  • 193 km väiksem ulatust
  • 6.6s aeglasem kiirendus
  • 28% väiksem energiakulu

Näita rohkem

KIA e-Niro

  • 133 km väiksem ulatust
  • 3.2s aeglasem kiirendus
  • 57% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford Mustang Mach-E ER AWD

  • 38 km väiksem ulatust
  • 1s aeglasem kiirendus
  • 10% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQV 300 Extra-Long

  • 226 km väiksem ulatust
  • 7.3s aeglasem kiirendus
  • 36% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Ariya

  • 263 km väiksem ulatust
  • 2.8s aeglasem kiirendus
  • 46% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi Q4 e-tron 35

  • 282 km väiksem ulatust
  • 4.2s aeglasem kiirendus
  • 7% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-Expert VAN

  • 261 km väiksem ulatust
  • 9.5s aeglasem kiirendus
  • 14% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Škoda Enyaq iV 80

  • 78 km väiksem ulatust
  • 3.8s aeglasem kiirendus
  • 17% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mazda MX-30

  • 388 km väiksem ulatust
  • 4.9s aeglasem kiirendus
  • 18% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Lexus UX 300e

  • 283 km väiksem ulatust
  • 2.7s aeglasem kiirendus
  • 19% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford E-Transit VAN

  • 343 km väiksem ulatust
  • 1.6s aeglasem kiirendus
  • 77% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volvo XC40 Recharge Twin Pure Electric

  • 188 km väiksem ulatust
  • 0.1s aeglasem kiirendus
  • 3% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Cupra Born

  • 230 km väiksem ulatust
  • 2.5s aeglasem kiirendus
  • 11% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Toyota Proace City Verso Electric

  • 319 km väiksem ulatust
  • 6.4s aeglasem kiirendus
  • 9% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Nissan Leaf

  • 318 km väiksem ulatust
  • 3.1s aeglasem kiirendus
  • 25% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Vairāk sadaļu