i3 120 Ah

Tagasi

Aku mahutavus: 42.2kWh

BMW i3 120 Ah

Tagasi

Aku mahutavus: 42.2 kWh

Kasutatav aku mahutavus: 37.9 kWh

Ulatus, km Tõhusus, kWh/100km Vahelduvvoolu laadimine, km/h Alalisvoolu laadimine, km/h
Ametlik 308 12 55
Laadimise võimsus: 11kW vahelduvvool
270
Kiirlaadimise võimsus (max): 49 kW alalisvool
Elektrum 250
Kombineeritud (talvel)
15
Kombineeritud (talvel)
61
Andmed saadakse arvutuse tulemusena, eeldades, et laadimise käigus tekib 10% kadu.
268
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 150 kW alalisvoolu laadimisjaamas

 

Energiatõhususe näitajad ja võrdlus

Üldine informatsioon

Keretüüp Luukpära Kiirendus 0-100 km/h 7.3 sec
Istmed 4 Maksimaalne kiirus 150 km/h
Pikkus 4011 mm Maksimaalne võimsus 125 kW (170 PS)
Laius 1775 mm Kogu pöördemoment 250 Nm
Laius peeglitega Pole andmeid Tühimass (EU) 1345 kg
Kõrgus 1598 mm Kogumass (GVWR) 1710 kg
Veokonks Pole andmeid Kaubamaht 260 L
Katuse reelingud Ei  Maksimaalne kaubamaht 1100 L

Maksimaalne ulatus, km

Maksimaalne läbisõit, olenevalt aastaajast ja režiimist, jääb 165 - 360 km vahele

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 235 - 360 - -
Maantee 165 - 215 - -
Kombineeritud 200 - 275 - 250 Test data
Date: 23.02.2022.
Temperature: 1 ◦C
Climate: Clear, dry
Average consumption: 15.1 kWh/100km

Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt kirja pandud maksimaalne läbisõit antud proovisõidul, sõites ECO-režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik maksimaalne läbisõit sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Energia tarbimine, kWh/km

Energiatarve on olenevalt aastaajast ja režiimist vahemikus 10.5 - 23.0 kWh/100km

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 10.5 - 16.1 - 13.6 Test data
Date: 23.02.2022.
Temperature: 1 ◦C
Climate: Clear, dry 
Maantee 17.6 - 23.0 - 18.6 Test data
Date: 23.02.2022.
Temperature: 1 ◦C
Climate: Clear, dry 
Kombineeritud 13.8 - 19.0 - 16.1 Test data
Date: 23.02.2022.
Temperature: 1 ◦C
Climate: Clear, dry 
 

Keskmine energiatarve konstantsel kiirusel  Length of the test distance: 5 km

Kiirus, km/h Elektrum suve test, kWh/100km Elektrum talve test, kWh/100km
50 - 13.5
70 - 15.9
90 - 19.4

Length of test distance: 5 km

Tabelis märgitud energiakulu, mille Elektrumi asjatundjad fikseerisid proovisõidul elektriauto pardaarvutis, sõites ECO režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik energiakulu sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Aku ja laadimine

Aku kogumaht

42.2 kWh

Aku kasutatav võimsus

 37.9 kWh

Aku tüüp

Lithium-ion

Arhitektuur 400 V
Akuelementide arv 96 Kahesuunaline laadimine (V2L) Pole saadaval
Nimipinge 350 V Kahesuunaline laadimine (V2H) Pole saadaval
Seadistus 96s1p Kahesuunaline laadimine (V2G) Pole saadaval
Maksimaalne vahelduvvoolu laadimisvõimsus 11 kW Maksimaale alalisvoolu laadimisvõimsus 49 kW
 

Teave vahelduvvoolu laadimismeetodite kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimise võimsus Laadimise aeg Laadimise kiirus

Pistikupesa

Type 2

Paremal pool - taga

2.3 kW 19 tundi  30 minutit 12 km/h

1-faasi 16A

3.7 kW 12 tundi  15 minutit 19 km/h

1-faasi 32A

7.4 kW 6 tundi 15 minutit 38 km/h

3-faasi 16A

11 kW*

4 tundi  15 minutit

55 km/h

3-faasi 32A

22 kW** 4 tundi  15 minutit 55 km/h

* Elektrumi eksperdid soovitavad: sellele autole sobivaim kodulaadimisseade Elektrum.ee lehelt: ABB Terra, 11 kW Reminder: the charger is a serious consumer of electricity – make sure the housing is suitable for charging. If necessary, apply for a consultation!

**Piiratud elektriauto sisseehitatud laadija maksimaalse võimsusega, ei ole võimalik autot kiiremini laadida.

 

Teave alalisvoolu (DC) laadimise kohta

Laadimise teenus Source: EV-database.org Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimisevõimsus Maximum power provided by charge point. Keskmine võimsus Average power provided by charge point over a session from 10% to 80%. Aeg Time needed to charge from 10% to 80%. Laadimise kiirus Average charging speed over a session from 10% to 80%.
50 kW DC CCS Paremal pool - taga 49 kW 47 kW 36 minutit 270 km/h

Elektrum Drive alalisvoolu (DC) laadimistesti tulemused

Parameetrid 50kW DC laadimine The charging data shown in the table were obtained at the ElektrumDrive 50 kW DC charging station in Jūrmala, 4 Jomas Street. The calculations assume an average consumption of 16.1 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive.
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 268 km/h
Keskmine laadimisvõimsus (5%-80%) 44 kW
Aeg 100 km laadimiseks 22 minutit
Laadimisaeg (5->50%) 25 minutit
Laadimisaeg (5->70%) 36 minutit
Laadimisaeg (5->80%) 42 minutit
Laadimisaeg (5->90%) 47 minutit
Laadimisaeg (5->95%) 51 minutit

Tegelikud laadimisandmed sõltuvad jaamas saadaolevast võimsusest ja elektriauto sisseehitatud aku tehnilistest parameetritest – peamiselt laadimisaegsest mahust ja temperatuurist.

Laadimise kõver

Testsõitude kaart

Elektriautode võrdlus WLTP andmete järgi

Võrdlusarvutuses kasutatakse konkreetse elektriauto mudeli WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standardandmeid. WLTP standard on välja töötatud ülemaailmselt kogutud sõiduandmete põhjal ja hõlmab sõidusituatsioone nii linnaliikluses kui ka maanteel. Tegelik maksimaalne läbisõit, keskmine kulu ja kiirendus sõltuvad konkreetsest elektriauto mudelist ja selle konfiguratsioonist, valitud marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Hyundai Kona Electric

  • 176 km rohkem ulatust
  • 0.6s aeglasem kiirendus
  • 7% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.4 Pro Performance

  • 198 km rohkem ulatust
  • 1.2s aeglasem kiirendus
  • 24% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW iX xDrive40

  • 64 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 55% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.5 GTX

  • 172 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 30% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi e-tron GT quattro

  • 179 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 42% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID. Buzz

  • 102 km rohkem ulatust
  • 2.9s aeglasem kiirendus
  • 53% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW iX3

  • 145 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 33% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-Rifter Standard

  • 39 km väiksem ulatust
  • 4.4s aeglasem kiirendus
  • 36% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-208

  • 26 km rohkem ulatust
  • 0.8s aeglasem kiirendus
  • 10% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mercedes EQE AMG 43 4MATIC

  • 155 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 59% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.3 Pro

  • 106 km rohkem ulatust
  • 2.3s aeglasem kiirendus
  • 14% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Opel Mokka-e

  • 10 km rohkem ulatust
  • 1.7s aeglasem kiirendus
  • 15% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Leaf e+ (soojuspumbaga)

  • 77 km rohkem ulatust
  • 0s aeglasem kiirendus
  • 24% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Citroën ë-C4

  • 39 km rohkem ulatust
  • 2.4s aeglasem kiirendus
  • 6% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mercedes EQS 500 4MATIC

  • 280 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 49% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Hyundai IONIQ 5 Long Range

  • 143 km rohkem ulatust
  • 0.1s aeglasem kiirendus
  • 26% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Fiat 500e

  • 4 km rohkem ulatust
  • 1.7s aeglasem kiirendus
  • 2% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Hyundai IONIQ Electric

  • 3 km rohkem ulatust
  • 2.4s aeglasem kiirendus
  • Sarnane energiatarbimine

Näita rohkem

Nissan Leaf e+ (ilma soojuspumbata)

  • 77 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 24% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-2008 SUV

  • 10 km rohkem ulatust
  • 1.2s aeglasem kiirendus
  • 15% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Opel Corsa-e

  • 26 km rohkem ulatust
  • 0.8s aeglasem kiirendus
  • 10% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric

  • 107 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 47% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Renault ZOE E-Tech

  • 87 km rohkem ulatust
  • 4.1s aeglasem kiirendus
  • 7% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

KIA e-Niro

  • 147 km rohkem ulatust
  • 0.7s aeglasem kiirendus
  • 37% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford Mustang Mach-E ER AWD

  • 242 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 34% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mercedes EQV 300 Extra-Long

  • 54 km rohkem ulatust
  • 4.8s aeglasem kiirendus
  • 102% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Ariya

  • 17 km rohkem ulatust
  • 0.3s aeglasem kiirendus
  • 118% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi Q4 e-tron 35

  • 2 km väiksem ulatust
  • 1.7s aeglasem kiirendus
  • 38% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-Expert VAN

  • 19 km rohkem ulatust
  • 7s aeglasem kiirendus
  • 69% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Škoda Enyaq iV 80

  • 202 km rohkem ulatust
  • 1.3s aeglasem kiirendus
  • 23% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mazda MX-30 e-Skyactiv Makoto

  • 108 km väiksem ulatust
  • 2.4s aeglasem kiirendus
  • 22% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Lexus UX 300e

  • 3 km väiksem ulatust
  • 0.2s aeglasem kiirendus
  • 20% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Ford E-Transit VAN

  • 63 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 163% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volvo XC40 Recharge Twin Pure Electric

  • 92 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 53% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Cupra Born

  • 50 km rohkem ulatust
  • 0s aeglasem kiirendus
  • 32% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Toyota Proace City Verso Electric

  • 39 km väiksem ulatust
  • 3.9s aeglasem kiirendus
  • 36% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Leaf

  • 38 km väiksem ulatust
  • 0.6s aeglasem kiirendus
  • 11% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Vairāk sadaļu