Mokka-e

Tagasi

Aku mahutavus: 50.0kWh

Opel Mokka-e

Tagasi

Aku mahutavus: 50.0 kWh

Kasutatav aku mahutavus: 45.0 kWh

Ulatus, km Tõhusus, kWh/100km Vahelduvvoolu laadimine, km/h Alalisvoolu laadimine, km/h
Ametlik 318 14 34
Laadimise võimsus: 7.4 kW vahelduvvool
390
Kiirlaadimise võimsus (max): 101 kW alalisvool
Elektrum 280
Kombineeritud (suvel)
15
Kombineeritud (suvel)
43
Andmed saadakse arvutuse tulemusena, eeldades, et laadimise käigus tekib 10% kadu.
296
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 50 kW alalisvoolu laadimisjaamas

Energiatõhususe näitajad ja võrdlus

Üldine informatsioon

Keretüüp SUV Kiirendus 0-100 km/h 9.0 sec
Istmed 5 Maksimaalne kiirus 150 km/h
Pikkus 4151 mm Maksimaalne võimsus 100 kW (136 PS)
Laius 1790 mm Kogu pöördemoment 260 Nm
Laius peeglitega 1986 mm Tühimass (EU) 1598 kg
Kõrgus 1525 mm Kogumass (GVWR) 2015 kg
Veokonks Ei Kaubamaht 305 L
Katuse reelingud Ei Maksimaalne kaubamaht 1060 L

Maksimaalne ulatus, km

Maksimaalne läbisõit, olenevalt aastaajast ja režiimist, jääb 180 - 385 km vahele

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 255 - 385 - -
Maantee 180 - 230 - -
Kombineeritud 215 - 290 280 Test data
Date: 13.10.2021.
Temperature: 10◦C
Climate: Cloudy, dry
Average consumption: 15.2 kWh/100km
265  Test data
Date: 15.03.2022.
Temperature: -2 ◦C
Climate: Clear, wet
Average consumption: 16.2 kWh/100km

Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt kirja pandud maksimaalne läbisõit antud proovisõidul, sõites ECO-režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik maksimaalne läbisõit sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Energia tarbimine, kWh/km

Energiatarve on olenevalt aastaajast ja režiimist vahemikus 11.7 - 25.0 kWh/100km

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test

Elektrum talve test

Linn 11.7 - 17.6 14.0 Test data
Date: 13.10.2021.
Temperature: 10◦C
Climate: Cloudy, dry
16.7  Test data
Date: 15.03.2022.
Temperature: -4 ◦C
Climate: Clear, wet
Maantee 19.6 - 25.0 18.5 Test data
Date: 14.10.2021.
Temperature: 10◦C
Climate: Cloudy, dry
19.6  Test data
Date: 15.03.2022.
Temperature: +5 ◦C
Climate: Clear, wet
 
Kombineeritud 15.5 - 20.9 15.6 Test data
Date: 13.10.2021.
Temperature: 10◦C
Climate: Cloudy, dry
17.0  Test data
Date: 15.03.2022.
Temperature: -2 ◦C
Climate: Clear, wet
 

Keskmine energiatarve konstantsel kiirusel  Length of the test distance: 5 km

Kiirus, km/h Elektrum suve test, kWh/100km Elektrum talve test, kWh/100km
50 11.9 13.2
70 13.3 15.4
90 18.3 19.7

Tabelis märgitud energiakulu, mille Elektrumi asjatundjad fikseerisid proovisõidul elektriauto pardaarvutis, sõites ECO režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik energiakulu sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Aku ja laadimine

Aku kogumaht

50.0 kWh

Aku kasutatav võimsus

46.3 kWh

Aku tüüp

Lithium-ion

Arhitektuur 400 V
Akuelementide arv 216 Kahesuunaline laadimine (V2L) Pole saadaval
Nimipinge 400 V Kahesuunaline laadimine (V2H) Pole saadaval
Seadistus 108s2p Kahesuunaline laadimine​​​​​​​ (V2G) Pole saadaval
Maksimaalne vahelduvvoolu laadimisvõimsus 7.4 kW Maksimaalne alalisvoolu laadimisvõimsus 101 kW
 

Teave vahelduvvoolu laadimismeetodite kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org

Ühenduse tüüp

Pordi asukoht

Laadimisevõimsus

Laadimise aeg

Laadimise kiirus

Wall Plug

Type 2 Vasakul pool - taga 2.3 kW 23 tundi 45 minutit 11 km/h

1-phase 16A

3.7 kW 14 tundi 45 minutit 17 km/h

1-phase 32A

7.4 kW* 7 tundi 30 minutit 34 km/h

3-phase 16A

11 kW**

14 tundi 45 minutit

17 km/h

3-phase 32A

22 kW**

7 tundi 30 minutit

34 km/h

* Elektrumi eksperdid soovitavad: sellele autole sobivaim kodulaadimisseade Elektrum.ee lehelt: ABB Terra, 7.4 kW Reminder: the charger is a serious consumer of electricity – make sure the housing is suitable for charging. If necessary, apply for a consultation!

**Piiratud elektriauto sisseehitatud laadija maksimaalse võimsusega, ei ole võimalik autot kiiremini laadida.

 

Teave alalisvoolu (DC) laadimise kohta

Laadimise tüüp  Source: EV-database.org

Ühenduse tüüp

Pordi asukoht

Laadimisevõimsus Maximum power provided by charge point. Keskmine võimsus  Average power provided by charge point over a session from 10% to 80%. Aeg  Time needed to charge from 10% to 80%. Laadimise kiirus  Average charging speed over a session from 10% to 80%.
50 kW DC CCS Vasakul pool - taga 50 kW 49 kW 42 minutit 250 km/h
150 kW DC 101 kW 78 kW 26 minutit 410 km/h

Elektrum Drive alalisvoolu (DC) laadimistesti tulemused

Parameetrid 50kW DC laadimine  The charging data shown in the table were obtained at the Elektrum Drive 50 kW DC charging station in Jūrmala, 4 Jomas Street. The calculations assume an average consumption of 15.2 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive.
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 296 km/h
Keskmine laadimisvõimsus (5%-80%) 44 kW
Aeg 100 km laadimiseks 20 minutit
Laadimisaeg (5->50%) 26 minutit
Laadimisaeg (5->70%) 39 minutit
Laadimisaeg (5->80%) 46 minutit
Laadimisaeg (5->90%) 58 minutit
Laadimisaeg (5->95%) 1 tundi 13 minutit

Tegelikud laadimisandmed sõltuvad jaamas saadaolevast võimsusest ja elektriauto sisseehitatud aku tehnilistest parameetritest – peamiselt laadimisaegsest mahust ja temperatuurist.

Laadimise kõver

Testsõitude kaart

Elektriautode võrdlus WLTP andmete järgi

Võrdlusarvutuses kasutatakse konkreetse elektriauto mudeli WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standardandmeid. WLTP standard on välja töötatud ülemaailmselt kogutud sõiduandmete põhjal ja hõlmab sõidusituatsioone nii linnaliikluses kui ka maanteel. Tegelik maksimaalne läbisõit, keskmine kulu ja kiirendus sõltuvad konkreetsest elektriauto mudelist ja selle konfiguratsioonist, valitud marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Hyundai Kona Electric (2021)

  • 166 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 7% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.4 Pro Performance

  • 188 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 7% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW iX xDrive40

  • 54 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 35% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.5 GTX

  • 162 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 13% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi e-tron GT quattro

  • 169 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 23% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID. Buzz

  • 92 km rohkem ulatust
  • 1.2s aeglasem kiirendus
  • 32% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW iX3

  • 135 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 15% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-Rifter Standard

  • 49 km väiksem ulatust
  • 2.7s aeglasem kiirendus
  • 18% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-208

  • 16 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 5% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQE AMG 43 4MATIC

  • 145 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 38% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.3 Pro (2021-2022)

  • 96 km rohkem ulatust
  • 0.6s aeglasem kiirendus
  • 1% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Citroën ë-C4

  • 29 km rohkem ulatust
  • 0.7s aeglasem kiirendus
  • 8% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQS 500 4MATIC

  • 270 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 29% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Hyundai IONIQ 5 Long Range

  • 133 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 9% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Fiat 500e

  • 6 km väiksem ulatust
  • 0s aeglasem kiirendus
  • 15% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Hyundai IONIQ Electric

  • 7 km väiksem ulatust
  • 0.7s aeglasem kiirendus
  • 13% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-2008 SUV

  • Sarnane ulatus
  • Kiirendus
  • Sarnane energiatarbimine

Näita rohkem

Opel Corsa-e

  • 16 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 5% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric

  • 97 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 27% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW i3 120 Ah

  • 10 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 13% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Renault ZOE E-Tech

  • 77 km rohkem ulatust
  • 2.4s aeglasem kiirendus
  • 7% väiksem energiakulu

Näita rohkem

KIA e-Niro

  • 137 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 45% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford Mustang Mach-E ER AWD

  • 232 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 16% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mercedes EQV 300 Extra-Long

  • 44 km rohkem ulatust
  • 3.1s aeglasem kiirendus
  • 75% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Ariya

  • 7 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 89% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi Q4 e-tron 35

  • 12 km väiksem ulatust
  • 0s aeglasem kiirendus
  • 20% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-Expert VAN

  • 9 km rohkem ulatust
  • 5.3s aeglasem kiirendus
  • 46% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Škoda Enyaq iV 80

  • 192 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 6% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mazda MX-30

  • 118 km väiksem ulatust
  • 0.7s aeglasem kiirendus
  • 6% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Lexus UX 300e

  • 13 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 4% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Ford E-Transit VAN

  • 73 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 127% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volvo XC40 Recharge Twin Pure Electric

  • 82 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 32% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Cupra Born

  • 40 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 14% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Toyota Proace City Verso Electric

  • 49 km väiksem ulatust
  • 2.2s aeglasem kiirendus
  • 18% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Leaf

  • 48 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 4% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Vairāk sadaļu