Aku mahutavus: 80.0kWh

BMW iX3

Tagasi

Aku mahutavus: 80.0 kWh

Kasutatav aku mahutavus: 74.0 kWh

Ulatus, km Tõhusus, kWh/100km Vahelduvvoolu laadimine, km/h Alalisvoolu laadimine, km/h
Ametlik 453 16 48
Laadimise võimsus: 11 kW vahelduvvool
520
Kiirlaadimise võimsus (max): 155 kW alalisvool
Elektrum 370
Kombineeritud (talvel)
20
Kombineeritud (talvel)
50
Andmed saadakse arvutuse tulemusena, eeldades, et laadimise käigus tekib 10% kadu.
225
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 50 kW alalisvoolu laadimisjaamas

 

Energiatõhususe näitajad ja võrdlus

Üldine informatsioon

Keretüüp SUV Kiirendus 0-100 km/h 6.8 sec
Istmed 5 Maksimaalne kiirus 180 km/h
Pikkus 4734 mm Maksimaalne võimsus 210 kW (286 PS)
Laius 1891 mm Kogu pöördemoment 400 Nm
Laius peeglitega 2138 mm Tühimass (EU) 2255 kg
Kõrgus 1668 mm Kogumass (GVWR) 2725 kg
Veokonks Jah Kaubamaht 510 L
Katuse reelingud Jah Maksimaalne kaubamaht 1560 L

Maksimaalne ulatus, km

Maksimaalne läbisõit, olenevalt aastaajast ja režiimist, jääb 275 - 560 km vahele

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 385 - 560 - -
Maantee 275 - 350 - -
Kombineeritud 325 - 440 - 370 Test data
Date: 15.02.2022. - 16.02.2022.
Temperature: +4 ◦C
Climate: Clear, dry
Average consumption: 19.9 kWh/100km

Tabelis on Elektrumi ekspertide poolt kirja pandud maksimaalne läbisõit antud proovisõidul, sõites ECO-režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik maksimaalne läbisõit sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Energia tarbimine, kWh/km

Energiatarve on olenevalt aastaajast ja režiimist vahemikus 13.2 - 26.9 kWh/100km

Marsruut EV-database andmed Source: EV-database.org Elektrum suve test Elektrum talve test
Linn 13.2 - 19.2 - 19.3 Test data
Date: 15.02.2022.
Temperature: +4 ◦C
Climate: Clear, dry
Maantee

21.1 - 26.9

- 24.4 Test data
Date: 16.02.2022.
Temperature: +4 ◦C
Climate: Claudy, wet
Kombineeritud 16.8 - 22.8 - 19.7 Test data
Date: 15.02.2022.
Temperature: +4 ◦C
Climate: Clear, dry
 

Keskmine energiatarve konstantsel kiirusel  Length of the test distance: 5 km

Kiirus, km/h Elektrum suve test, kWh/100km Elektrum talve test, kWh/100km
50 - 15.4
70 - 19.3
90 - 23.3

Length of test distance: 5 km

Tabelis märgitud energiakulu, mille Elektrumi asjatundjad fikseerisid proovisõidul elektriauto pardaarvutis, sõites ECO režiimis ja kasutades suvehooajal kliimaseadet ning talvehooajal kütet. Tegelik energiakulu sõltub sõidukiirusest, marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Aku ja laadimine

Aku kogumaht

80.0 kWh

Aku kasutatav võimsus

74.0 kWh

Aku tüüp

Lithium-ion

Arhitektuur 400 V
Akuelementide arv Pole andmeid Kahesuunaline laadimine (V2L) Pole saadaval
Nimipinge 400 V Kahesuunaline laadimine​​​​​​​ (V2H) Pole saadaval
Seadistus Pole andmeid Kahesuunaline laadimine​​​​​​​ (V2G) Pole saadaval
Maksimaalne vahelduvvoolu laadimisvõimsus 11 kW Maksimaalne alalisvoolu laadimisvõimsus 155 kW
 

Teave vahelduvvoolu laadimismeetodite kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimisevõimsus Laadimise aeg Laadimise kiirus

Pistikupesa

Type 2 Paremal pool - Taga 2.3 kW 38 tundi 10 km/h

1-faasi 16A

3.7 kW 23 tundi 45 minutit 16 km/h

1-faasi 32A

7.4 kW 11 tundi 45 minutit 33 km/h

3-faasi 16A

11 kW* 8 tundi 48 km/h

3-faasi 32A

22 kW** 8 tundi 48 km/h

* Elektrumi eksperdid soovitavad: sellele autole sobivaim kodulaadimisseade Elektrum.ee lehelt: ABB Terra, 11 kW Reminder: the charger is a serious consumer of electricity – make sure the housing is suitable for charging. If necessary, apply for a consultation!

** Piiratud elektriauto sisseehitatud laadija maksimaalse võimsusega, ei ole võimalik autot kiiremini laadida.

 

Teave alalisvoolu (DC) laadimise kohta

Laadimise tüüp Source: EV-database.org Ühenduse tüüp Pordi asukoht Laadimisevõimsus Maximum power provided by charge point. Keskmine võimsus Average power provided by charge point over a session from 10% to 80%. Aeg Time needed to charge from 10% to 80%. Laadimise kiirus Average charging speed over a session from 10% to 80%.
50 kW DC CCS Paremal pool - Taga 48 kW 46 kW 1 tundi 11 minutit 220 km/h
175 kW DC 136 kW 100 kW 33 minutit 490 km/h
300kW DC 155 kW 104 kW 31 minutit 520 km/h

Elektrum Drive alalisvoolu (DC) laadimistesti tulemused

Parameetrid 50kW DC laadimine The charging data shown in the table were obtained at the Elektrum Drive 50 kW DC charging station in Jūrmala, 4 Jomas Street. The calculations assume an average consumption of 19.7 kWh/100 km obtained during the Elektrum combined mode test drive.
Keskmine laadimiskiirus kuni 80% 225 km/h
Keskmine laadimisvõimsus (5%-80%) 45 kW
Aeg 100 km laadimiseks 27 minutit
Laadimisaeg (5->50%) 48 minutit
Laadimisaeg (5->70%) 1 tundi 8 minutit
Laadimisaeg (5->80%) 1 tundi 18 minutit
Laadimisaeg (5->90%) 1 tundi 28 minutit
Laadimisaeg (5->95%) 1 tundi 34 minutit

Tegelikud laadimisandmed sõltuvad jaamas saadaolevast võimsusest ja elektriauto sisseehitatud aku tehnilistest parameetritest – peamiselt laadimisaegsest mahust ja temperatuurist.

Laadimise kõver

Testsõitude kaart

Elektriautode võrdlus WLTP andmete järgi

Võrdlusarvutuses kasutatakse konkreetse elektriauto mudeli WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standardandmeid. WLTP standard on välja töötatud ülemaailmselt kogutud sõiduandmete põhjal ja hõlmab sõidusituatsioone nii linnaliikluses kui ka maanteel. Tegelik maksimaalne läbisõit, keskmine kulu ja kiirendus sõltuvad konkreetsest elektriauto mudelist ja selle konfiguratsioonist, valitud marsruudist, sõidustiilist, kliima- ja muudest tingimustest.

Hyundai Kona Electric

  • 31 km rohkem ulatust
  • 1.1s aeglasem kiirendus
  • 19% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volkswagen ID.4 Pro Performance

  • 53 km rohkem ulatust
  • 1.7s aeglasem kiirendus
  • 7% väiksem energiakulu

Näita rohkem

BMW iX xDrive40

  • 81 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 17% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.5 GTX

  • 27 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 2% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Audi e-tron GT quattro

  • 34 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 7% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID. Buzz

  • 43 km väiksem ulatust
  • 3.4s aeglasem kiirendus
  • 15% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-Rifter Standard

  • 184 km väiksem ulatust
  • 4.9s aeglasem kiirendus
  • 2% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-208

  • 119 km väiksem ulatust
  • 1.3s aeglasem kiirendus
  • 17% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQE AMG 43 4MATIC

  • 10 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 20% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volkswagen ID.3 Pro

  • 39 km väiksem ulatust
  • 2.8s aeglasem kiirendus
  • 14% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Mokka-e

  • 135 km väiksem ulatust
  • 2.2s aeglasem kiirendus
  • 13% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Nissan Leaf e+ (soojuspumbaga)

  • 68 km väiksem ulatust
  • 0.5s aeglasem kiirendus
  • 6% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Citroën ë-C4

  • 106 km väiksem ulatust
  • 2.9s aeglasem kiirendus
  • 20% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mercedes EQS 500 4MATIC

  • 135 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 12% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Hyundai IONIQ 5 Long Range

  • 2 km väiksem ulatust
  • 0.6s aeglasem kiirendus
  • 5% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Fiat 500e

  • 141 km väiksem ulatust
  • 2.2s aeglasem kiirendus
  • 26% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Hyundai IONIQ Electric

  • 142 km väiksem ulatust
  • 2.9s aeglasem kiirendus
  • 25% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Nissan Leaf e+ (ilma soojuspumbata)

  • 68 km väiksem ulatust
  • 0.1s aeglasem kiirendus
  • 6% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Peugeot e-2008 SUV

  • 135 km väiksem ulatust
  • 1.7s aeglasem kiirendus
  • 13% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Opel Corsa-e

  • 119 km väiksem ulatust
  • 1.3s aeglasem kiirendus
  • 17% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric

  • 38 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 11% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

BMW i3 120 Ah

  • 145 km väiksem ulatust
  • 0.5s aeglasem kiirendus
  • 25% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Renault ZOE E-Tech

  • 58 km väiksem ulatust
  • 4.6s aeglasem kiirendus
  • 19% väiksem energiakulu

Näita rohkem

KIA e-Niro

  • 2 km rohkem ulatust
  • 1.2s aeglasem kiirendus
  • 52% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford Mustang Mach-E ER AWD

  • 97 km rohkem ulatust
  • Kiirendus
  • 1% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Mercedes EQV 300 Extra-Long

  • 91 km väiksem ulatust
  • 5.3s aeglasem kiirendus
  • 53% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Ariya

  • 128 km väiksem ulatust
  • 0.8s aeglasem kiirendus
  • 64% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Audi Q4 e-tron 35

  • 147 km väiksem ulatust
  • 2.2s aeglasem kiirendus
  • 4% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Peugeot e-Expert VAN

  • 126 km väiksem ulatust
  • 7.5s aeglasem kiirendus
  • 28% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Škoda Enyaq iV 80

  • 57 km rohkem ulatust
  • 1.8s aeglasem kiirendus
  • 7% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Mazda MX-30 e-Skyactiv Makoto

  • 253 km väiksem ulatust
  • 2.9s aeglasem kiirendus
  • 8% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Lexus UX 300e

  • 148 km väiksem ulatust
  • 0.7s aeglasem kiirendus
  • 9% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Ford E-Transit VAN

  • 208 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 98% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Volvo XC40 Recharge Twin Pure Electric

  • 53 km väiksem ulatust
  • Kiirendus
  • 15% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Cupra Born

  • 95 km väiksem ulatust
  • 0.5s aeglasem kiirendus
  • 1% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Toyota Proace City Verso Electric

  • 184 km väiksem ulatust
  • 4.4s aeglasem kiirendus
  • 2% rohkem energiatarbimist

Näita rohkem

Nissan Leaf

  • 183 km väiksem ulatust
  • 1.1s aeglasem kiirendus
  • 16% väiksem energiakulu

Näita rohkem

Vairāk sadaļu